سلام علیکم و رحمت الله
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ بِرَبِّهِم يَعْدِلُونَ
لَا نُشْرِک بِاللَّهِ شَیئاً وَ لَا نَتَّخِذُ مِنْ دُونِهِ وَلِیاً. اللهم صل علی رسولک و بشیرک و نذیرک و خاتم سفرائک و افضل انبیائک ابی القاسم المصطفی محمد (ص) و علی آله الطیبین الطاهرین المعصومین المکرمین و اللعن الدائم على أعدائهم أجمعین، من الان الى یوم الدین
عباد الله اوصیکم و نفسی بتقوی الله.
خودم و شما را توصیه میکنم به رعایت تقوا. در آستانهی فرا رسیدن نه دی و فروکش دادن فتنهی آن برهه و زمان و آغاز دهه ی بصیرت است. گرچه پرداختن به ماجرای فتنه، فتنه ی ۸۸ و پرداختن به ماجرای نه دی و حرکت انقلابی مردم آن برههی از کشور ما به هفتهی بعد محول است چون پنجشنبه ۹ دی قلمداد میشود ولی از بس مسئلهی بصیرت افزایی به عنوان یک مطالبهی جدی از رهبری معزز انقلاب است ادب ایجاب میکند و وظیفه این است که ما به تبیین موضوع بصیرت بپردازیم.
با توجه به تحولات سیاسی_اجتماعی چه در جهان اسلام و چه در جهان بشریت و باتوجه به ماجرای فتنه ی ۸۸ یکی از ضروری ترین مسئله ی جامعهی ما آگاهی و بصیرت همه جانبه نسبت به تحولات جامعه هست که رهبری معظم انقلاب به کرّات این آگاهی و شناخت و این بصیرت را از مردم شریف ایران مطالبه کردند.
بصیرت در لغت به معنای بینایی است. به معنای بینش است به معنای داشتن دید عمیق است. به معنای برخورداری از چشم درون است. به معنای هوشیاری است. به معنای یقین و حجت روشن و برهان قاطع است. این واژه از واژه های قرآنی است و از اسماء مبارکه ی الهی است. شما در قران مکرر خدا را با این واژه توصیف میکنید.
إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ؛ این واژه از القاب انبیاء الهی است. قَدْ جَاءَكُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّكُمْ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ عَمِيَ فَعَلَيْهَا
همینجور که به پیامبران بشیر میگوییم، نذیر میگوییم، هادی میگوییم، سراج میگوییم، منیر میگوییم؛ از جمله میگوییم بصیر. انبیاء با بصارت جامعه را مدیریت کردند. قَدْ جَاءَكُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّكُمْ
مسئله ی بصیرت در قران دوبار تکرار شد اما کلمه ی بصر ۱۴۸ مرتبه در قرآن آمد. در متون اسلامی گاه درباره ی بینایی ظاهری و این حس اطلاق میشود ولی گاهی دربارهی بینایی باطنی و عقل به کار برده میشود. آن بصیرتی که جزء مطالبات رهبری معزز انقلاب است از نوع بصیرت باطنی و عقل قلمداد میشود.
در قران و روایات واژه های معادل بصیرت که تا حدی تداعی کننده ی این معناست فراوان وجود دارد مثل یقظه، بیداری؛ مثل نور، مثل فرقان؛ جدا سازنده ی باطل و حق از همدیگر و به مثل عقل، معرفت، علم، حکمت اینها معانی قریب به معنای بصیرت را برای ما تداعی میکنند. از باب اینکه در مقام شناخت: تُعرفُ الاَشیاء بِاَضدادِها اگر ظلمت را نمیفهمیم، نور را بشناسیم ظلمت را میشناسیم.
نور را نمیفهمیم ظلمت را بشناسیم نور را میشناسیم. مقابل بصیرت اموری به مانند
غِشَاوَةً و اَکِنَّه یعنی پرده بر روی صفحه ی عقل و دل آدمی. وَقر یعنی پنبه بر گوش باطنی آدمی. حتی بر گوش ظاهری مشرکین و صنادید قریش بود.
۱۰۰ قفل ختم یعنی مهر نهادن بر آن ابزار شناخت. خَتَمَ اللَّهُ عَلى قُلوبِهِم وَعَلى سَمعِهِم وَعَلى أَبصارِهِم غِشاوَةٌ
اینها ضد بصیرت است. آدمی که مهر بر دلش بخورد، ادمی که قفل بشود عقلش و صد بشود دلش امکان درک معرفت و بصیرت را ندارد. مثل کسی که مخاط بینیاش قدرت بویایی را از دست بدهد. به او بگویند این گل محمدی است، حالیاش نیست.
بصیرت دانایی صرف و محض نیست. بصیرت بینایی آمیخته با دانايي است. دانایی آمیخته با بینایی است. مشروط بر اینکه از پایگاه باور و ایمان سرچشمه بگیرد که بشود موجب هدایت، بشود موجب حرکت. پس اگر علم با باور و ایمان مقرون نباشد، منجر به حرکت نخواهد شد. دیدیم مردم شریف ایران در سال ۸۸ آن موج سنگین حرکت ضد فتنه را از خود آغاز کردند قطعا آگاهی آمیخته با ایمان و اعتقاد، آنها را به این حرکت و موج واداشت.
بصیرت دارای این ویژگی ها است؛ مربوط به قلب است؛ مربوط به ذات و جان انسان ها است؛ معرفت کامل معرفتی است، بصیرت کامل بصیرتی است؛ شناخت کامل شناختی است که در آن اجمال و ابهام نباشد. مثل اینکه از پیامبر اکرم سوال شده است: مَا القَلبُ السَلیم؟ قلب سلیم چیست؟ فرمود دوتا ویژگی دارد: یک: دین بلاشک و هوی، وعمل بلا سمعة وریاء. اگر شما دینی داشته باشید که شک نپذیرد. هوا و هوس در آن نفوذ نداشته باشد. شما انقلاب اسلامی را با جان و دل با یقین با اعتقاد راسخ با ضرس قاطع بپذیرید این میشود دینُ بلاشک و هوی.
اهمیت جایگاه بصیرت در بحرانها ازین باب است که شیادان تاریخ سعی دارند حق و باطل را در هم بیامیزند تا بتوانند باطل را به جای حق به خورد مردم بدهند. یک عطرفروش اگر میخواهد آب مقطر را بجای عطر به مشتری بدهد اول عطر خوشبو را در درون سرنگ میریزد و به لباس مشتری میپاشد، مخاط بینیاش را اشباع میکند و بعد هر آب مقطری که به لب بینیاش برود خیال میکند عطر خوبی است. شیادی که میخواهد پارچه ی بی کیفیت را به خورد مشتری بدهد چنان در درون ویترین از چپ و راست لامپ های نورافکن قوی بر روی پارچه میتاباند که چشم نگاهکننده تسخیر میشود و سحر میشود. به خوبی تشخیص نمیدهد. پارچه را با رنگ زیبا و قشنگ انتخاب میکند به خانه میبرد فردا وقتی در نور طبیعی خورشید نگاه میکند میبیند عجب! سرش کلاه رفته است! هیچ وقتی نمیشود باطل را با همان جلوهی باطل به خورد مردم داد. باید باطل را به جلوهی حق به خورد مردم داد. هیچ وقت شیادان تاریخ چهرهی واقعی باطل را به مردم نشان نمیدهند. مردم دنبال حق اند نه دنبال باطل. مردم دنبال سلامتاند نه دنبال بیماری. مردم دنبال جنس درست اند نه جنس باطل و این شیادان حرفه ای اند که از این نیاز مردم استفاده میکنند و باطل را به خوردشان میدهند.
به قول آن شاعر اگر ما نیاز به گفتن نداشته باشیم، آن هم گفتن صادقانه، دروغ بهوجود نمیآید.
تا نباشد راست کی آید دروغ؛ این دروغ از راست میگیرد فروغ!
شما احتیاج به غذا داری و دنبال غذای سالم، ولی یک شیاد حرفه ای غذای مسموم به خوردتان میدهد. حتی اگر امام مجتبی باشد؛ زنش در مقام دادن آب شرب آب مسموم به خوردش میدهد. اگر امام مجتبی اشتهای به آب نمیداشت، آب نوش جان نمیکرد، آب سمی هم به خوردش داده نمیشد. حتی اگر پیامبر باشد طرف از قوم بنی المصطلق برمیگردد. میگوید قوم بنی المصطلق از دین در رفتند مرتد شدند کافر شدند من که برای وصول زکوات با مأموریت از سوی شما رفته بودم آنها شوریدند که مرا بکشند. این صریح قرآن است. پیامبر نیرو تدارک میبیند که برود برای سرکوب قوم بنی المصطلق. جبرائیل نازل میشود میگوید: یک وقتی یک دروغ گو خبر آورده باور نکن. إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا این صریح قرآن است. پیامبر هم که باشد که اگر امداد غیب نبود اگر نزول جبرائیل نبود اگر مأموریت این امین وحی از سوی خدای منان نبود به ظاهر قرآن میگوید پیامبر اعزام نیرو کرد و برای سرکوب میخواست برود. مهم این است که شیادان چکار بکنند. إِنَّمَا بَدْءُ وُقُوعِ الْفِتَنِ أَهْوَاءٌ تُتَّبَعُ در مقام پدید آمدن فتنه ها هوا پرستی ها، پایگاه و سرمایه ی اولیست.
وَ أَحْكَامٌ تُبْتَدَعُ يُخَالَفُ فِيهَا كِتَابُ اللَّهِ ؛ بدعت گذاری در احکام الهی صورت میگیرد وَ يَتَوَلَّى عَلَيْهَا رِجَالٌ رِجَالًا ؛ اگر بناست انسانهایی بر انسانهایی تسلط پیدا کنند موج سنگین فتنه به وجود بیاید جمعیت را به دور و دنبال بکشانند باید حرکت خودشان را حق نشان بدهند ؛ عَلَى غَيْرِ دِينِ اللَّهِ ؛ بعد امیرالمؤمنین فرمود: فَلَوْ أَنَّ الْبَاطِلَ خَلَصَ مِنْ مِزَاجِ الْحَقِّ لَمْ يَخْفَ عَلَى الْمُرْتَادِينَ اگر باطل با حق مخلوط نمیشد کسی اشتباه نمیکرد، کسی راه غلط را طی نمیکرد. باطل را با حق در میآمیزند و افراد را به اشتباه وا میدارند و ما در ۸۸ این ماجرا را به شکل خیلی گسترده به پهنای کل کشور داشتیم چیزی که وسیلهی نجات نظام الهی است و ایران سرافراز بود به امداد غیبی بصیرتی بود که در بین مردم وجود داشت. ما به بصیرت سخت نیازمندیم و اتفاقا کاری است مربوط به اراده ی ما فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ عَمِيَ فَعَلَيْهَا وَمَا أَنَا عَلَيْكُمْ بِحَفِيظٍ ؛ ذات اقدس ربوبی میگوید من امکانات بصیرت را فراهم کردم. هرکه از امکانات بصیرت استفاده کند خودش استفاده کرد. هرکه چشم حق بین را ببندد و به درون اشتباه بغلتد خودش غلتید و ما تضمین نکردیم که شما را به جبر در مدار بصیرت نگه داشته باشیم. ما امکانات شناخت را فراهم میکنیم تشخیص بد و خوب با شماست. ما مسیر مستقیم و منحرف را نشان میدهیم انتخاب مسیر مستقیم و مسیر انحرافی با شماست. ما به شما امکانات راهنمایی را دادیم ولی انتخاب را بر اختیار شما گذاشتیم.
قَدْ جَاءَكُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّكُمْ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ عَمِيَ فَعَلَيْهَا وَ مَا أَنَا عَلَيْكُمْ بِحَفِيظٍ إنّهُ أحسَنُ الحَديثِ و أبلَغُ المَوعِظَةِ کِتابُ الله
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
وَالْعَصْرِ ﴿۱﴾ إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْرٍ ﴿۲﴾ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ ﴿۳﴾
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله و الصلواة و السلام علی رسول الله حَبِیبِ إِلَهِ الْعَالَمِینَ أَبِی الْقَاسِمِ المصطفی مُحَمَّدِ. اللهم صلی علی امیرالمؤمنین (ع) و صل علی فَاطِمَةَ الزَّهْرَاءِ سَیدَةِ نِسَاءِ الْعَالَمِینَ وصل علی سبطی الرحمه و امامی الهدی الحسن و الحسین وصل علی ائمه المسلمین علی بن الحسین و محمد بن علی و جعفربن محمد و موسی ابن جعفر و علی ابن موسی و محمد ابن علی و علی ابن محمد و الحسن بن علی وحجة ابن الحسن المهدی صلواة الله و سلامه علیهم اجمعین اللهم انا راضین بهم ائمه فرضنا لهم انک علی کل شیء قدیر.
با توصیهی مجدد به تقوا مناسبت ها را یادآوری کنیم. جمعه ۳ دی و ۱۹ جمادیالاول روز ثبت احوال و عملیات کربلای چهار که این منطقه، کاشان و منطقه ؛ اصفهان نقش محوری در این عملیات داشتند و شهداء گرانقدری هم ازین دیار تقدیم نظام الهی ما شد. تقدیم به ارواح همهی شهداء عملیات کربلای چهار، صلوات.
شنبه چهارم دی ماه و ۲۰ جمادی الاول سالروز میلاد حضرت مسیح(ع) که امیدواریم پیروان این پیامبر اولوالعزم بتوانند از رهنمود و از معنویت این بزرگوار الهام بگیرند و این جنایات بینظیر آدم کشی را که از پیروان او سر چشمه میگیرد بتوانند از خودشان دور کنند. و شهادت عالم مجاهد آیت اله آقا نور الله نجفی اصفهانی در سال ۱۳۰۶ شمسی.
یکشنبه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سه شنبه شهادت روحانی مجاهد حضرت آیت الله آقای آقا شیخ حسین غفاری در زندان دژخیمان پهلوی در سال ۵۳ و کشتار وحشیانه ی مردم مظلوم و شریف قزوین توسط رژیم طاغوت در سال ۵۷ و سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام امت در سال ۵۸ که برادرم قبل از خطبه ها مقداری به این نعمت به این برکت به این عطیه اشاره ای کرد.
خدا را شکر جمهوری اسلامی در عرصهی سواد آموزی و بالا بردن سطح دانش اجتماعی گام های بسیار مهمی برداشت که حتی در دنیا یونسکو و امثال این به جمهوری اسلامی مدال افتخار سربلندی و سرافرازی دادند.
چهارشنبه ۸ دی ماه و ۲۴ جمادیالاول روز صنعت پترو شیمی که باز به برکت جمهوری اسلامی این صنعت در کشور ما رشد بالنده ای و درخور تحسینی داشت و شهادت عالم مجاهد آیت الله سید محمد باقر صدر، به دست رژیم منحوس و پلید عفلقی ها در سال ۱۴۰۰ قمری و تقدیم به روحش صلوات.
پنجشنبه ۹ دی ماه و ۲۵ جمادی الاول روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز اعدام تاریخی صدام عفلقی رئیس جمهور سابق عراق لعنتالله علیه و علی من تبعه.
جنگ یمن از آغاز تا کنون چهار مرحله را پشت سر گذاشت. ۷ سال طول دوران این جنگ تا به الان یک سال کمتر از جنگ ایران و عراق. مرحله ی نخست توهم پیروزی از سوی سعودی ها و هم پیمانانش که باورشان آن بود که در کوتاه ترین زمان و در سریع ترین فرصت میتوانند با نیروهای ائتلاف یمن را در تصرف بگیرند که کور خوانده اند. همان تفکر حماقت باری که در صدام بود علیه ایران در سعودی ها هم بود علیه یمن. این یک مرحله.
مرحله ی دوم آغاز جنگ با راه برد دفاعی طولانی مدت از سوی انصارالله با توجه به سناریوهای احتمالی دشمن. سناریو ها ازین قبیل بود: خواستند جنگ را فرسایشی کنند، یمن را تقسیم به دو یا چند اقلیم کنند و خواستند اگر آن نشد یمن را تبدیل کنند به یک سوریه ی دوم و ایجاد جنگ داخلی در درون یمن.
این مرحله ی دوم که آن هم کور خواندند. مرحله ی سوم آغاز عملیات هجومی ائتلاف سعودی به خصوص طراحی عملیات بزرگ در ساحل غربی برای تصرف استان الحدیده با نام نیزه ی طلایی. دو عملیات سنگین در مرحلهی سوم سعودی ها در یمن انجام دادند. یک عملیات تحت عنوان نیزهی طلایی بود برای تصرف استان الحدیده و یک عملیات، عملیات بزرگ صنعا قادمون از جبههی شرق صنعا و منطقهی استراتژیک_...._ که خواستند به زودی این منطقه را تصرفکنند. یک سال تمام این دو عملیات نفس سعودی ها و هم پیمانان را گرفت و غلطی نتوانستند بکنند و کاری نتوانستند پیش ببرند.
هردو عملیات نیزه طلایی و صنعا قادمون به شکست انجامید. مرحله ی چهارم از ابتدای سال ۲۰۱۹ با عملیات هجومی و باز دارنده ی انصارالله آغاز شد. خواستند انصارالله را محاصره کنند، خواستند انصارالله را از عملیات بازدارند. دست انصارالله را ببندند که انصارالله با تصرف پایگاه العند در شرق عدن این بازدارندگی تفکر سعودی و هم پیمانان خنثی شد. بازدارندگی به جایی رسیده که امروز انصارالله میتواند ریاض را بکوبد و حتی ماوراء ریاض را نشانه بگیرد. امروز میتواند امارات را و سعودی یا به تعبیر دیگر عربستان را هر کجا را بخواهد هدف قرار بدهد هر پالایشگاه را هرنقطه ی استراتژیک را میتواند با موشک یا با پهپاد نشانه برود. این مرحله ی چهارم.
در حال حاضر تمرکز متجاوزان در مورد مأرب است. همهی نیروهای مزدوران داخلی و خارجی؛القاعده؛ داعش؛ تکفیریها همه و همه با همهی تجهیزات نظامی از دو مدخل الودیعه و القیضه در مقام تصرف مأرب اند. مهم ترین و راهبردی ترین جبهه الان برای آنها مأرب به حساب میآید که از اهمیت نظامی و اقتصادی و سیاسی بسیار بالایی برخوردار است. گاز دارد. نفت دارد. پالایشگاه دارد. عنوان دارد. نام دارد. تاریخ دارد. پیشینه دارد. فرهنگ دارد. تمدن دارد. گرچه سعودی ها بخاطر موضع ضعفی که الان پیدا کرده اند تمایل به آتش بس نشان میدهند اما دل کندن از مأرب برای آنها بسیار سخت است. چون میدانند اگر انصارالله بر مأرب تسلط پیدا کند نفت و گاز مأرب پالایشگاه را در اختیار بگیرد قطعا قدرتی بیش از حد موجود بدست خواهد آورد و وحشت دارند و میترسند.
آنها سعیشان بر این است یا مأرب را تصرف کنند تصاحب کند یا تبدیل کنند به یک شهر سوخته و همهی زیر ساخت ها را از بین ببرند. الان هدف برای آنها مأرب هست.
آمریکایی ها هم بخاطر اراضی موجود جزائز در اختیار آب های یمن در جغرافیای راهبردی خود یک ژئوپولوتیک(سیاست جغرافیایی) بی نظیری اینجا را به حساب می آوردند و میخواهند که به نوعی مذاکرات خروج نیروهای بیگانه از یمن فرسایشی بشود و به تاخیر بیفتد و میخواهند انصارالله و کمیته های مردمی در حدود مناطق شمالی یمن محصور شوند و میخواهند مأرب را خط قرمز خود قلمداد کنند که هرگز انصارالله حق عبور از این خط قرمز را نداشته باشد. چون خوب میدانند که با آزاد سازی مأرب به دست انصارالله همپیمانان آمریکایی در منطقه از دست آمریکایی ها خارج خواهند شد و میدانند سعودی ها پس از ۷ سال جنگ و هزینه کرد بیش از ۴۰۰میلیارد دلار و حمایت تمام عیار آمریکایی ها تا به اینجا نتوانسته اند نفعی ببرند و قطعا موجب آبروریزی و رسوایی شان خواهد بود. ضمن اینکه دنیا همه و همه مخصوصا آزادگان دنیا، باوجدان های دنیای جامعهی اسلامی؛ سعودی ها را به عنوان یک رژیم متجاوز و کودککش قلمداد میکنند. انصارالله خوب میدانند که فتح معارب در جنگ ۷ سالهی بین سعودی ها و هم پیمانانشان با یمن مثل جنگ ایران با صدام و هم پیمانان صدامی است که بصره برای ما کلیدی ترین نقطه بود برای تصرف دقیقا مأرب برای انصارالله نقش بصره ی در ۸ سال دفاع مقدس ما را دارد. و لذا انصارالله بر روی مأرب پافشاری میکند. سعودی ها هم پا فشاری میکنند با هم پیمانانشان. آمریکایی ها هم پا فشاری میکنند. سعودی ها پس از اینکه از مذاکرات دو جانبه ی با ایران در بغداد نتیجه ای نگرفتند دست به دامن عمانی ها شدند و به آنجا رو آوردند. آمریکا هم برای میانجیگری ورود پیدا کرد و به عمانی ها سفارش کرد که بتوانند کمک کنند تا سعودی ها را از گرداب یمن نجات بدهند. مخصوصا بعد از آنکه فیلم درگیری اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن با ارتش سعودی و هم پیمانانش در درون دره ها و کوه ها نشان داده شد که چطور نیروهای سعودی مفتضحانه از صحنه ی نبرد میگریختند برای پوشش دادن این آبروریزی و رسوایی و افتضاح به مسئله ی مذاکره سخت نیازمندند.
اما انصارالله ۵ اصل مسلم را هرگز از این ها عدول نخواهد کرد.
اصل اول: رفع کامل محاصرهی یمن
اصل دوم: توقف جنگ زمینی دریایی و هوایی
اصل سوم: پایان دادن به اشغال یمن
اصل چهارم: خروج نیروهای بیگانه از زمین از آب ها و از جزایر یمنی و
اصل پنجم: عدم مداخله در امور داخلی یمن
آمریکا تلاش میکند خودش را به عنوان مصلح قصه نشان بدهد و نیروها را در منطقه و در یمن نگه داشته باشد ولی انصارالله با بصیرت هرچه تمام تر با اراده ی پولادین و با قوت روح سرشار و با دست خالی ۷ سال مقاومت کردند امروز به جایی رسیدند که به حمدالله میتوانند تمام نقاط استراتژیک عربستان منهای مراکز مقدس مدینه و مکه و تمام مراکز استراتژیک امارات را کاملا نشانه بروند. باید به این مردم افتخار کرد. باید به این اراده تحسین کرد. باید به این عزم راسخ مردم انصارالله که با دست خالی ۷ سال تمام مقاومت کردند آفرین گفت. از ذات اقدس ربوبی درخواست داریم هرکشوری که مورد تجاوز قرار میگیرد و امروز یمن عزیز ما یمن اویس قرنی یمن امید پیامبر اکرم یمن امید امیرالمؤمنین یمنی که از اول اسلام اسلام خالص و ناب را پذیرفتند و همین جور بر اسلام ناب پافشاری میکنند امیدواریم خدای منان مردم یمن را بر دشمنانشان پیروز کند و زمینهی برقراری امنیت کشور را برایشان فراهم کند. بدخواهان مردم یمن را نابود کند و شرّ آل سعود ننگین ترین حکومت در وضع موجود در جهان اسلام را از سر مسلمین و از اماکن شریف به مثل مکه و مدینه شرّشان را انشاءالله برطرف کند و بساط فروپاشی قدرت های باطل جهان استکبار جهانی آمریکا و غدهی سرطانی صهیونیسم هم فراهم بفرماید.
إِنَ أَحْسَنَ الْحَدِیثِ وَ أَبْلَغَ الْمَوْعِظَةِ- کتَابُ اللَّهِ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾
اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾
لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿۳﴾
وَلَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾
اَللَّهُمَّ انْصُرْ اْلإِسْلَامَ وَالْمُسْلِمِینَ و انصر من نصر الدین وَاخْذُلْ مَنْ خَذَلَ المؤمنین
اللهم اید حماة الدین لا سیما زعیمنا و قائدنا الامام خامنه ای