/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تاریخ ارسال:۱۴۰۱ سه شنبه ۶ دي
چاپ خبر
دیدار با دانش آموزان دبستان دخترانه امام هادی (ع) حجت الاسلام سید سعید حسینی در دیدار با دانش آموزان دبستان دخترانه امام هادی ع درباره حقوق امامان اظهار داشت : در دعای ندبه به ما کمک کن حق دوازده امام را رعایت کنیم ( وَ أَعِنَّا عَلَی تَأْدِیَةِ حُقُوقِهِ إِلَیْهِ).

حجت الاسلام سید سعید حسینی در دیدار با دانش آموزان دبستان دخترانه امام هادی ع درباره حقوق امامان اظهار داشت : در دعای ندبه به ما کمک کن حق دوازده امام را رعایت کنیم ( وَ أَعِنَّا عَلَی تَأْدِیَةِ حُقُوقِهِ إِلَیْهِ).
وی گفت، اولین حق امام بر ما شناخت امام است و لازم است نام دوازده امام را از دوران کودکی و دبستان یاد بگیریم.

امام جمعه کاشان بیان داشت : شخصی نزد امام صادق ع آمد و اظهار فقر و نداری نمود، امام به او فرمود تو سرمایه دار هستی و مرد در حالی که متعجب بود آن را انکار نمود، امام صادق فرمود : اگر تمام کره زمین از نقره پُر کنند و بگویند به تو می دهیم و در عوض تو دوازده امام را کنار بگذار حاضری انجام بدهی؟ مرد گفت اگر بجای نقره، طلا هم بدهند حاضر نیستم و امام فرمود، تو سرمایه داری.

وی در بیان دومین حق گفت : در مشکلات به آنها توسل نمائیم و دعایی هم به نام توسل داریم که نام دوازده معصوم به همراه حضرت زهرا س و پیامبر ص آمده است. در قران هم آمده، هر گاه حاجت دارید از وسیله استفاده کنید. یعنی خدا را به حق این وسیله ها بخوانید که این وسیله ها دوازده امام و چهارده معصوم هستند. بخدا بگوئیم بحق حضرت زهرا حاجت مرا روا کن

امام جمعه کاشان در پایان با ذکر خاطره ای از حاج قاسم گفت : در عملیات فاو حاج قاسم و دیگر رزمندگان می خواستند از رودخانه عبور کنند که موج های بلند و بزرگی داشت به او گفتند  امکان عملیات وجود ندارد اما حاج قاسم گفت، برای عبور از موج‌های سرکش اروند فقط یک راه مانده است، آب را به پهلوی شکسته زهرا (س) قسم بدهید. و با توسل و نام حضرت زهرا عملیات با موفقیت انجام شد.


برچسب ها
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.