/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تاریخ ارسال:۱۴۰۱ شنبه ۲۶ آذر
چاپ خبر
دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد حجت الاسلام سعید حسینی در حاشیه دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد در جمع معلمین این مدرسه اظهار داشت : اگر مفاخر علمی، ادبی و هنری را بشناسانیم، انگیزه جوانان برای پیمودن این مسیر بیشتر می شود.

حجت الاسلام سعید حسینی در حاشیه دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد در جمع معلمین این مدرسه اظهار داشت : اگر مفاخر علمی، ادبی و هنری را بشناسانیم، انگیزه جوانان برای پیمودن این مسیر بیشتر می شود.

حجت الاسلام سعید حسینی در حاشیه دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد در جمع معلمین این مدرسه اظهار داشت : وی افزود : مقام معظم رهبری در سفر به کاشان در سال 1380  در توصیه ای به جوانان کاشانی گفتند : پیشنیه خودت را بشناس از نظر علمی، هنری و فقهی.

وی گفت :علمای برجسته ای در کاشان وجود دارد، یکی از علما و فقهای شورای نگهبان در مسیر سفر به اصفهان، فقط جهت زیارت قبر فیض کاشانی وارد کاشان می شود و بعد از زیارت می رود.

امام جمعه کاشان بیان داشت : بزرگانی در کاشان وجود دارد که مقام معظم رهبری به بعضی افراد می فرمایند از جانب ایشان کنار قبر آنها فاتحه ای قرائت نمایند. و ی گفت، علاوه بر تمام مفاخری که در کاشان وجود دارد، نگین منطقه و نائب امام باقر و امام صادق هم در این منطقه هست که نشانه بصیرت مردم کاشان است و هم عنایت امام باقر به منطقه کاشان می باشد


برچسب ها
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.