/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
تاریخ خبر:۱۴۰۱ جمعه ۲۳ ارديبهشت
چاپ خبر
در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان: تقدیر نماینده ولی فقیه در کاشان از شجاعت دولت در اجرای طرح اصلاح اقتصادی حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: طرحی را که دولت های قبلی باید اجرا می کردند اما جسارت آن را نداشتند دولت سیزدهم با شجاعت آن را اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروزدر خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، به دیدار‌های چهارگانه اخیر رهبر معظم انقلاب و دیدار با امیر قطر اشاره کرد و گفت: امروز کشور‌های عربی برای ارتباط با اسرائیل با یکدیگر مسابقه دارند و از جهان عرب انتظار مقابله با سیاست ارتباط با صهیونیست‌ها است.

وی با اشاره به اینکه کشور‌های عربی که با اسرائیل هم نشین می‌شوند، یا از این رژیم غاصب ترس و وحشت دارند و یا انتظار کمک از آن را دارند، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، اسرائیل در آستانه زوال ونابودی است و این رژیم غاصب در شرایطی است که نه می‌توان ازاو انتظار داشت و نه باید ازاو ترسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به دیدار رهبرمعظم انقلاب با بشار اسد رئیس جمهور سوریه اشاره کرد و ابراز داشت: دولت و مردم سوریه در یک جنگ بین المللی پیروز شدند که یکی ازعوامل این پیروزی رئیس جمهوری سوریه بود.

به گفته وی سوریه امروز با سوریه یک دهه قبل به لحاظ عزت و اقتدار قابل مقایسه نیست و جهان امروز سوریه را یک قدرت قلمداد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جمهوری اسلامی ایران مشت محکمی تو دهان کشور‌های عربی بود که خواستار عدم رابطه سوریه با جمهوری اسلامی ایران بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به دیداررهبر معظم انقلاب با کارگران و نقش برجسته کارگران در سه عرصه نظامی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و افزود: ۱۴ هزار شهید کارگر در عرصه نظامی، قرارگرفتن ستون تولید بردوش کارگران و همراهی کارگران با انقلاب بیانگر نقش برجسته کارگران در این سه عرصه است.

وی تامین امنیت شغلی را یکی ازمطالبات کارگران دانست و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران از قرارداد‌های موقت به عنوان یکی از چالش‌های کارگران نام برد که این امر بیانگر اشراف کامل معظم له به مسائل کارگری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید براینکه قاچاق و واردات بی رویه نه تنها تولید ملی بلکه به اشتغال نیز ضربه می‌زند، اظهار داشت: واردات یک میلیارد دلارکالایی که مشابه داخلی دارد برابربا تعطیلی یکصد هزار فرصت شغلی در داخل کشوراست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با معلمان، گفت: امروز که ظلم درشرق و غرب بیداد می‌کند، معلم باید نسل آینده را مقاوم تربیت کند تا به تمدن بزرگ اسلامی که یکی از مهمترین زیر ساخت‌های آن منابع انسانی و نسل آینده است رسید.

وی ادامه داد: دانش آموزان ۱۲ سال به عنوان امانت نزد معلمان هستند و این فرصت خوبی برای تربیت نسل آینده تمدن سازبا ویژگی‌های دانشمند، کارآمد، دین باور، آگاه به بیانیه گام دوم و به اندیشه‌های امام و انقلاب و اعتماد به نفس و دارای هویت اسلامی و ملی و ایرانی و بصیراست.

به گفته وی دانش آموزان باید با افتخارات انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب و دو تمدن منسوخ شده غرب و شرق، لیبرال غرب و کمونیست شرق آشنا باشند و بدانند اسلام ناب محمدی است که ما را به مقصد رهنمون می‌سازد.

نماینده ولی فقیه درکاشان درادامه به اجرای طرح اصلاح یارانه و حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت‌های برخی کالا‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب در دیدار با کارگران اصل موضوع را بیان کرد، افزود: دولت در زمینه مسائل اقتصادی برنامه‌های مهمی دارد که همه قوا، دستگاه‌ها و مردم باید به دولت کمک کنند.

وی اجرای طرح اصلاح یارانه و حذف ارز ترجیحی را یک جراحی اقتصادی از سوی دولت سیزدهم دانست و افزود: از فرماندار و استاندار انتظارمی رود طرح اصلاح یارانه و حذف ارز ترجیحی که قانون بی عیب و نقصی است به خوبی اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: کارشناسان اذعان داشتند طرحی را که دولت های قبلی باید اجرا می کردند اما جسارت آن را نداشتند دولت سیزدهم با شجاعت آن را اجرا کرد تا کشور با مشکلی که امروز اوکراین با آن روبرو است مواجه نشود.

نماینده ولی فقیه درکاشان تأکید کرد: با اجرای طرح اصلاح یارانه و حذف ارز ترجیحی از سوی دولت سیزدهم آن‌هایی که منافع شان به خطرافتاده وبا اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالف هستند علیه اقدام عدالت محور رئیس جمهور در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مردم فریب فضای مسموم رسانه‌ای دشمن را نخورند وروال زندگی عادی خود را مانند گذشته ادامه دهند، افزود: فرماندارو استانداربرای اجرای عادلانه مصوبه دولت اهتمام ویژه داشته باشند و تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی با حضور میدانی و تشدید بازرسی‌ها بر قیمت‌ها نظارت داشته باشند.

برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
آخــرین خبــرها
امام جمعه کاشان : عزت و قدرت نظام اسلامی ، بر اثر استقامت ، جانبازان و ازادگان و به برکت خون شهدا می باشد امام جمعه کاشان : بیکاری و زیاد خوابیدن در اسلام مذمت شده است امام جمعه کاشان : پیامبر ص و امامان معلمان قران هستند امام جمعه کاشان : یکی از روش های دریافت صلوات الهی ، صبر است امام جمعه کاشان : کسب مهربانی ویژه خداوند ، با انجام واجبات و ترک محرمات امام جمعه کاشان : اعتقاد به شاهد بودن خداوند و یاداوری مصائب اهل بیت ، تسکین دهنده مصیبت است
گزارش تصویری
حضور در گلزار شهدای روستای مرق : 3 / 2 / 1403
حضور در گلزار شهدای روستای مرق : 3 / 2 / 1403
عیادت از جوان بستری در بیمارستان  ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء  جهت شفا  :
عیادت از جوان بستری در بیمارستان ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء جهت شفا :
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
عیادت از جناب آقای نعناکار  :
عیادت از جناب آقای نعناکار :
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی :  19 / 1/ 1403
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی : 19 / 1/ 1403
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر  -  شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان  -  گلزار شهدای دارالسلام  کاشان
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر - شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - گلزار شهدای دارالسلام کاشان
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -  سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان  : 21 /12 /1402
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان : 21 /12 /1402
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود برخی‌ها تعیین قیمت سبد کالای منزل مردم را به انتخابات آمریکا گره زدند
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.