/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تاریخ خبر:۱۴۰۰ جمعه ۸ بهمن
چاپ خبر
امام جمعه کاشان: آل سعود در یمن مرتکب جنایت انسانی می‌شود نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه عربستان و هم‌پیمانانش در یمن مرتکب جنایت انسانی شدند، گفت: هدف ائتلاف سعودی‌ها از این جنایت‌ها تحت فشار قرار دادن انصارالله و انحراف افکار عمومی جهان از شکست‌های پی در پی در مقابله با مردم یمن است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر افزود: انصارالله یمن با مقاومت مردانه و با تمامی محدودیت‌ها و سختی در برابر هجوم قدرت‌های فاسد منطقه و جهان توانست از ناموس و کشورش دفاع کنند.

وی اظهار داشت: ائتلاف سعودی‌ها وقتی نتوانستند استان معارب را تصرف کنند، جنگنده بمب‌افکن‌های سعودی‌ها، ۲۷ بار شهرستان‌های این استان را بمباران کردند که این شهرها هدف‌های نظامی نداشت بلکه مناطق مسکونی بود.

امام جمعه کاشان افزود: در حملات توپخانه‌ای نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی‌ها روزهای گذشته ۹۵ بار آتش بار ادعایی‌شان در  استان الحدیده را نقض کردند، بیش از ۶۰ نفر از کودکان و زنان را به شهادت رساند و صدها نفر از مردم بی‌گناه صنعا و دیگر شهرها مجبور به ترک خانه‌ها شدند.

وی تصریح کرد: نکته تاسف‌بار اینکه ائتلاف منحوس سعودی‌ها سعی کردند با قطع اینترنت اختلال در سیستم های اطلاعاتی یمن بوجود آورند تا صدایی از درون یمن طنین انداز نشود و مردم جهان از وضعیت داخل این کشور بی‌خبر باشند و کسی نتواند فریاد مظومیت این ملت بزرگ را به جهانیان برساند.

آیت‌الله سلیمانی گفت: ائتلاف سعودی‌ها، امکانات ارتباطی و سیستم‌های اطلاعاتی یمن را از کار انداختند تا بتوانند به جنایت‌های آدم‌کشی، نسل‌کشی و کودک‌کشی ادامه دهند که البته این رویا  برای متجاوزان به یمن تبدیل به کابوس خواهد شد چرا که امروز انصارالله یمن توانسته با اراده فولادین، عزم آهنین، با ایمام قوی و با فعالیت در افزایش عرصه‌های دفاعی اعلام کند که هیچ نقطه‌ای در امارات و عربستان در امن قرار نخواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد: آل سعود سر عقل بیاید و امکانات اسلامی را برای کشتار مردم مسلمان به کار نگیرد، درست است که به ظاهر آل سعود حکومتی در عربستان است اما امکانات آن مربوط به مسلمانان است، برای کشتن مردم یمن، سرکوب مردم بحرین و برای ارتکاب جنایت در مناطق دیگر از سرمایه مسلمانان علیه مسلمانان استفاده نکند.

خطیب جمعه کاشان با اشاره به سالروز شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع)، کاشان را پایگاه تشیع و این امامزاده واجب‌التعظیم را شناسنامه گویای این  پایگاه تفکر علوی و مرکز ثقل حاکمیت و اندیشه فاطمی و رضوی بیان کرد.

وی اظهار داشت: در پیدایش تشیع اختلاف نظر وجود دارد اما صاحبان دقت و اندیشه‌ظریف، بر این باور هستند که تشیع ریشه در زمان پیامبر و شناسنامه در بیان رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) دارد.
آیت‌الله سلیمانی افزود: واژه شیعه از زبان پیامبر گرامی اسلام به پیروان حضرت علی (ع) اتلاق شده بود، پیامبر نخستین فردی است که بر پیروان امام علی (ع) واژه شیعه را بکار برد، عقیده شیعه را آفرید و مردم را به این عقیده دعوت کرد.

برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
گزارش تصویری
عیادت از جوان بستری در بیمارستان  ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء  جهت شفا  :
عیادت از جوان بستری در بیمارستان ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء جهت شفا :
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
عیادت از جناب آقای نعناکار  :
عیادت از جناب آقای نعناکار :
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی :  19 / 1/ 1403
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی : 19 / 1/ 1403
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر  -  شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان  -  گلزار شهدای دارالسلام  کاشان
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر - شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - گلزار شهدای دارالسلام کاشان
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -  سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان  : 21 /12 /1402
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان : 21 /12 /1402
نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان
نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود برخی‌ها تعیین قیمت سبد کالای منزل مردم را به انتخابات آمریکا گره زدند
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.