/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تاریخ ارسال:۱۴۰۱ دوشنبه ۲۸ آذر
چاپ خبر
حضور در جمع دانش آموزان دبستان نور دانش حجت الاسلام والمسلمین حسینی از آمریکا، اسرائیل و انگلیس به عنوان دشمن اصلی نام برد و گفت: سفارت آمریکا ابزاری برای کودتا در کشور‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از آمریکا، اسرائیل و انگلیس به عنوان دشمن اصلی نام برد و گفت: سفارت آمریکا ابزاری برای کودتا در کشور‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری پیام کاشان به نقل از خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبستان نور دانش با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: قرآن کریم قانونی است که انسان را به سعادت می‌رساند.

وی افزود: اگر دشمن اجازه می‌داد پیامبراکرم (ص) وامیرمومنان قرآن را پیاده کنند انسان‌ها سعادتمند می‌شدند، اما شیطان نمی‌خواهد انسان‌ها سعادتمند شوند و به دنبال گمراه کردن انسان‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه دنیا محل جنگ پیامبراکرم (ص) با شیطان است، گفت: اگر مردم دین خدا را مردم را یاری کنند در نبرد بین جبهه حق و جبهه باطل، جبهه حق پیروز است.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت نخستین کسی بود که ندای هل من ناصرینصرنی را سرداد، اظهار داشت: قیام فاطمه زهرا (س) برای حفظ ولایت الهیه بود.

به گفته وی حضرت فاطمه زهرا (س) با شهادت خود یک خط صحیح را نشان داد که آن خط صحیح، خط ولایتی است که پیامبراکرم (ص) به امیرمومنان (ع) داده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: امروز جنگ ما با شیاطینی همچون آمریکا و اسرائیل و انگلیس همان جنگ پیامبراکرم (ص) با شیطانی همچون ابوسفیان و جنگ امام حسین (ع) با شیطانی همچون یزید و معاویه و جنگ امام رضا (ع) با شیطانی مانند مامون است.

وی یادآور شد: امروز رهبر معظم انقلاب راه پیامبراکرم (ص) و امیرمومنان (ع) و امام رضا (ع) را ادامه می‌دهد، اما شیاطینی همچون آمریکا و اسرائیل و انگلیس مخالفت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسسلمین حسینی در ادامه با تأکید بر خوب درس خواندن دانش آموزان تا رسیدن به قله‌های علمی تأکید و گفت: دانش آموزان در تحصیل به حداقل‌ها بسنده نکنند.

وی به لزوم حفظ ایمان، اقامه نماز اول وقت و احسان و تکریم والدین تأکید کرد و افزود: احسان به والدین از جمله عوامل موفقیت انسان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین بر دشمن شناسی از سوی دانش آموزان تأکید کرد و از آمریکا و اسرائیل و انگلیس به عنوان دشمن اصلی نام برد و اضافه کرد: سفارت آمریکا ابزاری برای کودتا در کشور‌ها است.


برچسب ها
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.