/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تاریخ ارسال:۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۱ اسفند
چاپ خبر
اصول دین در ذکر صلوات گنجانده شده است حجت الاسلام سید سعید حسینی بعد از اجلاس نمایندگان حضرت اقا و ائمه جمعه مراکز استان ها در تهران در اقدامی انقلابی در راستای ارتباط با نسل جوان و نوجوان بعد از حضور در دبیرستان سما جنت اباد و اقامه نماز، با دانش اموزان دبستان پسرانه سما جنت اباد تهران هم دیدار نمود.

حجت الاسلام سید سعید حسینی بعد از اجلاس نمایندگان حضرت اقا و ائمه جمعه مراکز استان ها در تهران در اقدامی انقلابی در راستای ارتباط با نسل جوان و نوجوان بعد از حضور در دبیرستان سما جنت اباد و اقامه نماز، با دانش اموزان دبستان پسرانه سما جنت اباد تهران هم دیدار نمود.

حجت الاسلام سید سعید حسینی بعد از اجلاس نمایندگان حضرت اقا و ائمه جمعه مراکز استان ها در تهران در اقدامی انقلابی در راستای ارتباط با نسل جوان و نوجوان بعد از حضور در دبیرستان سما جنت اباد و اقامه نماز، با دانش اموزان دبستان پسرانه سما جنت اباد تهران هم دیدار نمود. وی بعد از بازدید از چند کلاس درس در جمع دانش آموزان اظهار داشت : در قیامت، وزن اعمال انسان بوسیله خوش اخلاقی و کثرت فرستادن صلوات سنگین می شود و ذکر صلوات در اصول دین ما گنجانده شده است .

امام جمعه کاشان در تشریح این مطلب گفت : وقتی می گوئیم ( اللّهم ) یعنی توحیدِ خدا  همچنین ( اللّهم ) یعنی خداوند با تمام صفات وجودی خودش، پس عدالت و دیگر صفات خداوند در همین کلمه آمده است.

وی افزود : وقتی می گوئیم ( صلّ) یعنی خدا به انسان های خوب پاداش می دهد و این یعنی ما معاد را قبول داریم. ( علی محمّد) به این معنی است که من نبوت و پیامبرانی را که خدا فرستاده است را قبول دارم ( وآل محمد) یعنی دوازده امام و امامت را قبول دارم.

برچسب ها
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.