/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
تاریخ ارسال:۱۴۰۲ يکشنبه ۵ آذر
چاپ خبر
دشمن به دنبال دین زدایی و رواج بی حجابی در جامعه است حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شیاطین انس امروز، یعنی آمریکا و اسرائیل به دنبال دین زدایی ترویج بدحجابی و بی حجابی در فضای مجازی و جامعه اسلامی ایران هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسین ظهر امروز حضور در دبستان دوره دوم دخترانه فردوسی در جمع دانش آموزان به جایگاه والدین در اسلام اشاره کرد و گفت: قدر و ارزش مادر خود را بدانیم که مادر بر فرزند خود حق دارد.

وی به لزوم کمک به مادر در کار‌های خانه تأکید کرد و افزود: اگر به تعداد قطرات باران و ریگ‌های بیابان به مادر خود خدمت کنید حتی یک روز از روز‌هایی که در شکم مادر خود بوده اید را نمی‌توانید جبران کنید.

نماینده ولی فقیه در کاشان به ثواب مادر بودن در اسلام اشاره کرد و گفت: هر فرزندی که متولد می‌شد برای مادرش ثواب ۲۷۰ روز حضور در میدان جبهه و جهاد، ۲۷۰ ثواب احیاء شب‌های قدر ماه رمضان، ۲۷۰ روز ثواب صدقه، ۲۷۰ روز ثواب روزه مستحبی در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه به برخی از صفات خداوند اشاره کرد و از رحمان و رحیم به عنوان یکی از صفات خدا نام برد و با بیان اینکه خداوند هم مهربانی رحمانی دارد و هم مهربانی رحیمی دارد، افزود: رحمانیت خداوند از جمله نور خورشید، هوا، آب رزق و روزی شامل همه موجودات از جمله انسان‌های صالح و غیر صالح و رحمت رحیمیه خداوند ویژه مومنان و انسان‌های صالح خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه دانش آموزان را به خوب درس خواندن، ایمان به خدا و دشمن شناسی توصیه کرد و اظهار داشت: والدین و آموزگاران همه امکانات را برای خوب درس خواند شما فراهم کرده اند تا شما از این فرصت نهایت بهره برداری برای تحصیل و رسیدن به مدارج بالای علمی داشته باشید.

وی افزود: استعداد اولویت نخست نیست بلکه تلاش مهم است، از این رو امام زمان (عج) برای دانش آموزان دعا می‌کند تا به آن‌ها رغبت و میل و نهایت تلاش داده شود، چرا که اگر استعداد متوسط باشد، اما تلاش کنیم می‌توانیم به بالاترین درجات علمی برسیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر تقویت ایمان به خدا و پیامبر و قرآن و احکام دین تأکید کرد و گفت: احکام دین از جمله اقامه نماز اول وقت، رعایت حفظ حجاب و پرهیز از محرمات باید برای ما مهم باشد.

وی در ادامه بر دشمن شناسی تأکید کرد و با اشاره به وجود دشمنان جن و انس، افزود: شیاطین انس امروز،یعنی  آمریکا و اسرائیل به دنبال دین زدایی و زیر پاگذاشتن احکام الهی و ترویج بدحجابی و بی حجابی در فضای مجازی و جامعه اسلامی هستند.



برچسب ها
مطالب مرتبط
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.