/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
تاریخ خبر:۱۴۰۳ سه شنبه ۱۹ تير
چاپ خبر
دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران : شهیدان ، محمود ابراهیم زاده ، سرکار خانم مرحمت حسینی ، جانبازان انقلاب آقایان : علی اکبر ایوبی جوشقانی ، محمد حاجی ، امام جمعه کاشان : جنایات منافقین را برای نسل جدید بازگو نمائید امام جمعه کاشان : خداوند در ایه ١١۴ سوره بقره می فرماید « وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أَنْ يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ وَسَعَىٰ فِي خَرَابِهَا.... » چه کسی ظالم تر است از کسی که مانع می شود از بردن نام خدا در مساجد، ظالم ترین افراد کسانی هستند که مانع می شوند. این ها چه کسانی هستند ؟


دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران  _ ٢۶٠ ، سال  سوم ، 

امام جمعه کاشان  :  بزرگترین سد در مقابل اهل بیت و معارف دین حکام عربستان هستند 


حجت الاسلام سید سعید حسینی با حضور در منزل جانباز انقلاب و زائر بیت الله الحرام حاج محمد حاجی  اظهار داشت  : حج بسته کاملی از بندگی ، عبادت و خضوع می باشد .  تمام مناسک حج ، تبلور تعبّد و بندگی است ، هفت بار طواف ، هفت بار سعی صفا و مروه و.. این اعمال روح بندگی را تقویت می کند ، هر چند برای ان اعمال ، فلسفه ای هم ذکر شده است ، بعنوان نمونه ، وقتی ذبح می کنیم یعنی حنجره طمع را قطع می کنیم . وقتی نماد شیطان را رمی می کنیم ، در واقع برائت از مشرکین امروز را انجام می دهیم . 

وی گفت  : انچه امروز مهم است ، این است که در قران داریم که متولی امر مسجد الحرام باید افراد با تقوا باشند . دشمنان اسلام ، انگلیس از حدود سیصد سال قبل متوجه شدند این جا مرکز توحید است . بدانید ، بعد از فتح مکه در سال هشتم هجری  « بیست و یک سال بعد از اسلام » ، هنوز در داخل کعبه بت وجود داشت و علی ع انها را شکست ، امروز هم خانه خدا ، نماد توحید توسط کسانی اداره می شود که امریکا را بعنوان بت می پرستند ، پرستش بعنوان اطاعت نمودن .  « اَلّا تَعبُد الشیطان » شیطان را عبادت نکنید ، یعنی شیطان را اطاعت نکنید .  متولیان خانه خدا ، اطاعت کنندگان از امریکا هستند . شما یک حدیث ، یک تفسیر ایه و یا یک احکام  از انها بعد از نماز نمی شنوید ، در حالی که ، مسلمانان از سراسر دنیا با شوق به مکه ، مرکز وحی می روند که معارف الهی را بشنوند . ولی انها به گفتن ، مرتب کردن صف ها بسنده می کنند . هیچ حدیثی از پیامبر ص نمی گویند لذا انها بزرگترین سد در مقابل اهل بیت هستند . در ایه ١١۴ سوره بقره می فرماید « وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أَنْ يُذْكَرَ فِيهَا اسْمُهُ وَسَعَىٰ فِي خَرَابِهَا.... » چه کسی ظالم تر است از کسی که مانع می شود از بردن نام خدا در مساجد، ظالم ترین افراد کسانی هستند که مانع می شوند. ما می بینیم اسم خدا در مساجد برده شود. این سوال وجود دارد که، اسم خدا در مساجد برده می شود پس منظور چیست؟ اسم خدایی که ذکر نمی شود همان اسمایی است که در ایه « وَ عَلَّمَ آدَمَ الْأَسْمَاءَ كُلَّهَا » آمده است و اهل بیت می فرمایند « نحن اسماء الله ». اسماء اللهی که نمی گذارند در مساجد ذکر شود محمد و آل محمد است ،  لذا بزرگترین ظالم ، حکام ال سعود هستند که در مقابل اسلام ناب ایستاده اند . انشاء الله حج ما را حج ابراهیمی قرار بدهد و ذخیره ای باشد برای اخرت ، ملک فهد حضرت اقا را برای حج دعوت نمودند ، مقام معظم رهبری فرمودند ، به سه شرط می ایم ، حفاظت ، در اختیار خودمان باشد ، من ملاقات کسی نمی روم ، کسی امد استقبال می کنم و این که ، مسلمانان دنیا از من انتظار دارند ، لذا یک سخنرانی در مکه و یک سخنرانی در مدینه داشته باشم ، شرط سوم باعث شد انها قبول نکنند . 


در این دیدار بیان شد ، اقای حاجی در سال ۶٢ در جزیره مجنون جانباز شده اند ، سه فرزند دارد .


دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران  _ ٢۶١ ، سال  سوم ، 

امام جمعه کاشان  : جنایات منافقین را برای نسل جدید بازگو نمائید 


حجت الاسلام سید سعید حسینی با حضور در منزل جانباز انقلاب و زائر بیت الله الحرام اقای علی اکبر ایوبی جوشقانی اظهار داشت  : خدا را شاکریم که توفیق داد به دیدار جانبازی بیائیم که در عملیات مرصاد هدف سه تیر مستقیم از منافقین بدتر از کفار قرار گرفت . انشاء الله خدا توفیق حضرتعالی را برای یاری دین خدا بیشتر کند . همانگونه که در مرصاد علیه منافقین جنگیدید و ان هزار نفر اولیه و بعد چهار هزار ثانویه را مانع شدید که به دین اسلام و کشور اسیب بزنند ، انشاء الله در ادامه مسیر ، شما و نسل شما و همه ما پشت سر مقام معظم رهبری برای اسلام و انقلاب کمک و یاور باشیم .

امام جمعه کاشان گفت  : شما بیان زیبایی دارید ، سعی کنید ، جنایات منافقین را برای نسل جدید بازگو نمائید ، تا بدانند انقلاب اسلامی به راحتی بدست ما نرسیده است و یکی از هزاران مصادیق ان ، شما هستید که مورد اصابت مستقیم تیر منافقین قرار گرفته اید . وی گفت  : یکی از علماء برای من تعریف نمود ، من مشهد بودم و شما را انجا دیدم ، به ایشان گفتم من مشهد نبودم ، ولی ان عالم گفت کنار زیارت شما را دیدم . بعد فرمود ، شاید ان موقع شما سلام به امام رضا ع داده اید و خدا فرشته ای شبیه شما در انجا قرار داده است ، این بابی است ، انسانی که حج هم درخواست می کند و مرتب دعای  « اَللّهُمَّ ارْزُقْنی حَجَّ بَیتِک الْحَرامِ » را می خواند ، خدا وقتی این عشق را ببیند ، خداوند شخص یا فرشته ای به جای شما قرار  دهد تا حج را به جای شما بجا اورد .

انشاء الله فرزند شما هم زودتر ازدواج کند و صاحب فرزند شود  ، تولید نسل یکی از دغدغه های حضرت اقا می باشد


دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران  _ ٢۶٢ ، سال  سوم ، 

امام جمعه کاشان  :  عزت شیعه و جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا می باشد 


حجت الاسلام سید سعید حسینی با حضور در منزل والدین طلبه شهید محمود ابراهیم زاده اظهار داشت  : خدا انشاء الله به همه ما کمک کند ، که بتوانیم مسیر شهدا را پشت سر رهبری حرکت کنیم و پرچم انقلاب توسط ایشان به صاحب اصلی برسد . ما باید در حوادث انقلاب همانند حضرت اقا رفتار کنیم . انچه امروز از عزت شیعه وجمهوری اسلامی می بینیم از برکت خون شهدا می باشد . جان خود یا فرزند را فدای اسلام کردن بزرگترین امتحان است ، که شما در این امتحان پیروز شدید ، کاری که در صدر اسلام انجام ندادند و باعث انحراف مسیر الهی شدند . 


در این دیدار گفته شد ، محمود هفده سال داشت که به شهادت رسید . در حوزه علمیه قمصر ، طلبه بود . بسیار خوش اخلاق و مودب بود . کارهای خانه را انجام می داد و در کار کشاورزی هم کمک می کرد . به وصیت محمود ، برادر شهید نیز وارد حوزه شد

در بخشی از وصیت نامه شهید امده است  : 

 «  فَلْيُقاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَياةَ الدُّنْيا بِالْآخِرَةِ »  باید در راه خدا قتال کنند ، کسانی که زندگی دنیا را به اخرت می فروشند . هدف از خلقت ما این است که به تکامل برسیم . عظمت انسان به تقوا می باشد . دل را باید از مطالب مادی خالی کنیم و به لقاء الله توجه کنیم . از خدا بخاطر انقلاب و رهبری امام تشکر می کنم . پیر جماران ما را به حرکت در اورد  ، گذشتن از جان بزرگترین امتحان خدا از بشر است . هیچ زمانی خوشحال تر از الان نیستم که خود را در معرض امتحان خدا هستم . خدا انشاء الله یک لحظه ما را بخود وا نگذارد .


دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران  _ ٢۶٣ ، سال  سوم ، 

امام جمعه کاشان  :  ال سعود نسخه دوم صهیونیست ها هستند . 


حجت الاسلام سید سعید حسینی با حضور در منزل شهید مرحمت حسنی از شهدای خونین حج در سال ۶۶ در روستای ویدوج اظهار داشت  : امام ره در رابطه با حج سال ۶۶ و قبل از کشتار حجاج پیامی را خطاب به حجاج صادر نمودند که با ایه صد سوره نساء شروع شد  « وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا » اقای کروبی گفتند وقتی ، این ایه را در پیام دیدیم ، گفتیم این ایه چه تناسبی با حج دارد . امام این واقعه را می دید . کسی که مهاجر الی الله باشد و در این سفر شهید شود ، اجر او با خدا می باشد . امام بعد از این جنایت پیامی را صادر و فرمودند ، ال سعود جنایتی را انجام دادند ، که این جنایت با اب زمزم و کوثر پاک نمی شود . در حرم امن الهی ، چهارصد نفر را به شهادت برساند . انشاء الله دست انتقام خداوند توسط مردم یمن ، ال سعود را به جزای این جنایت برساند و مکه و بقیع را از دست ال سعود که نسخه دوم صهیونیست ها هستند ازاد شود . 


در این دیدار بیان شد  : این زن نمونه بود . در مکه به دعوت اقای کروبی به بعثه مقام معظم رهبری رفتیم و برای برائت از مشرکین صحبت کرد . تظاهرات برگزار شد ، جانبازان در جلو جمعیت بود ،  نزدیک قبرستان ابو طالب ، مسیر ها را بستند ، ابتدا اب جوش سر ما ریختند و بعد آجر ، و نهایتا تیراندازی نمودند . جنازه خانم حسینی ابتدا جزو مفقودین بود . با مجوز اقای کروبی بیست روز بیشتر در مکه ماندیم تا جنازه را پیدا کنیم . بعد دو روز به سردخانه رفتیم و جنازه را شناسایی کردیم . به ایران برگشتیم ، و انها جنازه را به تهران منتقل کردند . و از تهران به کاشان منتقل شدند و ایت الله یثربی ره بر جنازه ، نماز خواندند .

برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
آخــرین خبــرها
امام جمعه کاشان : امنیت امروز ما مرهون حضور ایثارگران در جبهه ها می باشد امام جمعه کاشان : درس های خود را خوب بخوانید تا متخصص شوید / کسی که به خدا توکل کند از هیچ چیز نمی ترسد امام جمعه کاشان : تلاش علمی، تعظیم خدا و اولیاء خداوند ، نماز اول وقت و احترام به والدین از جمله عوامل عمو می و اختصاصی موفقیت می باشند امام جمعه کاشان : قران جلوه خداست ، خدا در قران تجلّی کرده است امام جمعه کاشان : ولایت پذیری شهید نیلفروشان ، نشان دهنده قوی بودن امامت و پذیرفتن کامل ولایت الهیه است امام جمعه کاشان : خوب درس بخوانید ، ایمان خود را قوی کنید و جباه حق را بشناسید
گزارش تصویری
تصاویر : حضور در گلزار شهدا و عرض ادب  به مقام شهدای عزیز و قرائت قرآن  در جوار مرقد مطهر شهید سردار نیل فروشان و شهدای  بزرگوار           - 28 / 7 / 1403
تصاویر : حضور در گلزار شهدا و عرض ادب به مقام شهدای عزیز و قرائت قرآن در جوار مرقد مطهر شهید سردار نیل فروشان و شهدای بزرگوار - 28 / 7 / 1403
تکریم و معارفه استاندار اصفهان
تکریم و معارفه استاندار اصفهان
تصویر : دیدار آقای اربابی رییس اداره کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان :
تصویر : دیدار آقای اربابی رییس اداره کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان :
تصاویر : دیدار دکتر جوانی متخصص جنگ شناختی با نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان :
تصاویر : دیدار دکتر جوانی متخصص جنگ شناختی با نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان :
تصاویر : حضور در گلزار شهدای برزک
تصاویر : حضور در گلزار شهدای برزک
تصاویر : عیادت از سرکار خانم پدرام فر عضو محترم شورای شهر
تصاویر : عیادت از سرکار خانم پدرام فر عضو محترم شورای شهر
تصاویر : دیدار با خانواده شهید نایینی
تصاویر : دیدار با خانواده شهید نایینی
تصاویر حضور در مراسم جمعه نشلجی و دیدار با حجت الاسلام حسینی قمی سخنران مراسم
تصاویر حضور در مراسم جمعه نشلجی و دیدار با حجت الاسلام حسینی قمی سخنران مراسم
امام جمعه کاشان  :  مقدمه اقتدار و قوی شدن کشور علم است . علم اقتدار می اورد
امام جمعه کاشان : مقدمه اقتدار و قوی شدن کشور علم است . علم اقتدار می اورد
امام جمعه کاشان  :  انشاء الله خداوند همه ما را در  مسیر انقلاب و شهدا ثابت قدم بدارد
امام جمعه کاشان : انشاء الله خداوند همه ما را در مسیر انقلاب و شهدا ثابت قدم بدارد
امام جمعه کاشان  : خداوند برای اصلاح بین دو نفر ثواب لیله القدر را قرار داده است
امام جمعه کاشان : خداوند برای اصلاح بین دو نفر ثواب لیله القدر را قرار داده است
حضور امام جمعه کاشان در دبیرستان متوسطه اول  شهید بهشتی آران و بیدگل
حضور امام جمعه کاشان در دبیرستان متوسطه اول شهید بهشتی آران و بیدگل
دیدار خواهران ولایی با نماینده مقام معظم رهبری و درخواست تحویل زیور آلات و وجوه نقدی جهت کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه و تجدید بیعت با رهبری
دیدار خواهران ولایی با نماینده مقام معظم رهبری و درخواست تحویل زیور آلات و وجوه نقدی جهت کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه و تجدید بیعت با رهبری
مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله  و یادواره ۱۵۰شهید محدوده پایگاه شهید بهشتی مسجد صفاری
مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و یادواره ۱۵۰شهید محدوده پایگاه شهید بهشتی مسجد صفاری
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم لزوم رعایت سرعت و دقت در کار ارباب رجوع از سوی مسئولان خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.