/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
تاریخ ارسال:۱۴۰۲ چهارشنبه ۶ ارديبهشت
چاپ خبر
پیام تسلیت نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان در پی شهادت حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان در پی شهادت حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی پیام تسلیتی صادر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان در پی شهادت حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام «خامنه‌ای دام ظله العالی روحی فداه»

سلام؛ علیکم و رحمة الله
شهادت آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده سابق حضرتعالی در منطقه کاشان و استان سیستان و بلوچستان را صمیم قلب به محضرتان تسلیت عرض می‌کنم.
برای سه دهه خدمات ایشان در سنگر امامت جمعه و تبلیغ رسالات الله و تقریب بین المذاهب و اعتلاء حوزه و دانشگاه، مدال پرافتخار «دوره پرتلاش و موفق» و تشکر از مجاهدت‌ها و خدمات شابسته» موجب مباهات است.
به نمایندگی از مردم انقلابی و شهید پرور منطقه کاشان این مصیبت سنگین را به محضر نورانی حضرتعالی و همه علاقمندان به ایشان و خانواده مکرم و داغدارشان تسلیت عرض می‌کنم و طلب سکینه و آرامش دارم و برای روح آن عالم مجاهد غفران و رضوان الهی خواستارم.
امید که با امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر همنشین باشند و مشمول دعای خیر روح عالم هستی امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و روحی فداه قرار گیرند.

دعاگوی وجودتان
فرزند کوچک شما سید سعید حسینی
۱۴۰۲/۲/۶



برچسب ها
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.