/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تاریخ ارسال:۱۴۰۱ سه شنبه ۱۶ اسفند
چاپ خبر
همه باید دعوت نامه خدا و امام زمان ع را قبول کنیم تا به بهشت برویم حجت الاسلام سید سعید حسینی با حضور در مهد کودک سمیه و دیدار با مربیان این مهد اظهار داشت: همه باید دعوت نامه خدا و امام زمان ع را قبول کنیم تا به بهشت برویم.
حجت الاسلام سید سعید حسینی با حضور در مهد کودک سمیه و دیدار با متربّیان این مهد اظهار داشت : « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ » یعنی به نام خدای بسیار بخشنده و مهربان. بچه ها، امام زمان ع شما را خیلی خیلی دوست دارد. وی در رابطه با امام زمان این داستان را گفت : یکی از اسامی که در سرود سلام فرمانده آمده است، علی ابن مهزیار است. علی بن مهزیار نقل می کند: من بیست مرتبه به حج بیت الله الحرام مشرف شدم و در تمام این سفرها قصدم دیدن امام زمان را داشتم و بالاخره موفق شدم، وقتی امام زمان را دیدم به من گفت : علی ابن مهز یار ما شب و روز منتظر ورودت بودیم، چرا این قدر دیر نزد ما آمدی؟ بچه ها، ببینید چقدر امام زمان ما را دوست دارد.

امام جمعه کاشان به بچه ها گفت : ما امام زمان ع را دوست داریم اما عده ای امام زمان را دوست ندا ند، آمریکا، اسرائیل و منافقین و انگلیس امام زمان را دویت ندارند. این ها یک معلم دارند که بدی ها را یا این ها می دهد، شیطان، معلم، این ها می باشد. شیطان، نقشه بد یاد این ها می دهد. شیطان به امریکا می گوید، هواپیمایی که مردم ایران را به مسافرت می برد با موشک بزن و امریکا زد و سیصد نفر را شهید نمود

وی گفت : شیطان به اسرائیل می گوید، مدرسه ی بچه های فلسطینی را خراب کن و انها این کار را می کنند. باز هم شیطان به منافقین می گوید، ادم های خوب را در شه ها ترور و شهید کن. منافقین با بمب ، شهید بهشتی را با 71 نفر از یارانش در یک ساختمان شهید نمودند. انگلیس هم کارش تفرقه درست کردن است و اختلاف ایجاد می کند.

امام جمعه کاشان بیان داشت : کسانی که دوازده امام را قبول دا ند و امام اول انها حضرت علی ع هست، شیعه نام دارند و کسانی که امام علی ع را امام چهارم می دانند، به این ها سنی می گویند. یکی از کارهای انگابس این است که، بین شیعه و سنی اختلافات بدی درست می کنند تا جایی که با اسلحه همدیگر را می کشند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه گفت : در سوره ناس ما می گوئیم، خدایا از شیطان به تو پناه می بریم. دشمنان امام زمان ع دو دسته اند، یک عده ای از شیطان ها را نمی بینیم و عده ای مانند امریکا، اسرائیل و منافقین را می بینیم. ما دو تا پاکت نامه که داخلش دعوت نامه هست داریم، یکی از پاکت نامه ها از طرف شیطان امده و ما را بسوی آتش و جهنم دعوت می کند و پاکت دیگر از طرف امام زمان ع امده، اگر ما به حرف پدر و مادر، معلمان و رهبر عزیز گوش بدهیم، با پاکت نامه امام زمان به بهشت می رسیم. امام سجاد ع می فرماید بعضی ها با این که می دانند با پاکت نامه شیطان و گوش دادن به حرف او به جهنم می روند باز به حرف او گوش می کنند. امام زمان می گوید، نماز بخوانید، حجاب داشته باشید ولی شیطان می گوید نماز نخوانید و حجاب نداشته باشید.

حجت الاسلام حسینی در رابطه با روز درختکاری هم بیان داشت : وقتی ما درخت می کاریم، الودگی هوا تمام می شود و هوا تمیز می شود، میوه به ما می دهد، از ورود و درست شدن گردریزها جلوگیری می کند، سایه برای ما درست می کند و  اگر به درخت نگاه کنیم روح ما شاد می شود

امام جمعه کاشان گفت : دانشمندان می گویند اگر در زمینی درخت باشد حدود هفت دقیقه زمان می برد تا آب جذب و داخل زمین شود و اگر زمینی فاقد پوشش گیاهی و درخت باشد این مدت چهارساعت می باشد. و با توجه به کم آبی در کشور، این بهترین دلیل برای درختکاری توسط مردم است
برچسب ها
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.