/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
تاریخ خبر:۱۴۰۱ جمعه ۲۷ خرداد
چاپ خبر
نماینده ولی فقیه در کاشان: توجه دولت سیزدهم به طبقه پایین جامعه است حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه حقوق بگیرهای نجومی مشکلی ندارند، اما حداقل حقوق بگیرها مشکل دارند، گفت: توجه دولت سیزدهم به طبقه پایین جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم، گفت: صدور قطعنامه مشترک آمریکا، اسرائیل و آژانس توطئه‌ای برای دور کردن ایران از اهداف و عقب نشینی مواضع برحق خود است.

وی افزود: در حالی که نماینده آژانس برای آمدن به ایران اعلام آمادگی کرده بود، اما دولت انقلابی سیزدهم با پاسخی قاطعانه اعلام کرد، ورود به ایران به عنوان نماینده آژانس امکان پذیر نیست اما بعنوان توریست بلامانع است.

به گفته وی آمریکایی‌ها در پیام‌های خود خواستار همکاری با ایران شدند، اما قطع ۲۷ دوربین برجامی و غنی سازی ۶۰ درصدی صنعتی از سوی ایران پاسخ کوبنده به پیام‌های آمریکا، نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیداربا رئیس جمهور ونزوئلا، گفت: رهبرمعظم انقلاب مقاومت و پیروزی دولت و ملت ونزوئلا درمقابل جنگ همه جانبه چند بعدی ترکیبی دشمن قابل تقدیر دانست.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های علمی و صنعتی جمهوری اسلامی در سخت ترین شرایط تحریم‌های حداکثری به دست آمده است و به اعتراف آمریکایی‌ها تحریم‌های حداکثری به شکست مفتضحانه آمریکا انجامیده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه رئیس جمهور ونزوئلا فرمایشات رهبرمعظم انقلاب را الهام بخش و دلگرم کننده در مسیر سیاست ضد استعماری دولت و ملت ونزئلا دانست، گفت: در نظام نوین جهانی، جهانی عاری از قدرت‌های استعمارگر و سلطه گر در حال شکل گیری است و این به معنی صدور انقلاب اسلامی به کشور‌های مسلمان و سایر عدالت طلبان جهان و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اجرای سرود سلام فرمانده را در حال جهانی شدن دانست و اظهار داشت: پیام‌های سرود سلام فرمانده که شامل انس با امام زمان، نماد‌های معنویت ازجمله حاج قاسم، آیت الله بهجت میرزاکوچک خان و ارادت به رهبر معظم انقلاب است سبب استقبال کشور‌های جهان از این سرود شده است.

وی افزود: در فراخوان یکصد هزار نفری اجرای سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی تهران بیش از ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند و در کاشان نیز بیش از ۲ برابر ظرفیت ورزشگاه امیرکبیر کاشان برای اجرای سرود سلام فرمانده مراجعه کردند، اما نیمی ازآن‌ها به دلیل پرشدن ظرفیت ورزشگاه موفق به ورود به ورزشگاه نشدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به پیام رهبر معظم انقلاب درارتباط با روزنامه اطلاعات اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، صفا، سلامت نفس، فروتنی، ساده زیستی، پاکدستی، ارادت عمیق به امام، پایداری در دوستی و انقلابی گری را از جمله صفات برجسته دعائی مسؤول روزنانه اطلاعات اعلام کرد.

وی با اشاره به فرمایشات معظم له در ارتباط با انتصاب سید عباس صالحی مسؤول جدید و نماینده رهبری در روزنامه اطلاعات، گفت: چند وجهی بودن نگاه‌ها و سلایق سیاسی در میان نخبگان معتقد به انقلاب و نظام سبب می‌شود حضور روزنامه‌ای مانند اطلاعات ضروری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به بیست و پنجمین سفراستانی رئیس جمهور به استان اصفهان، گفت: این سفر با برکت ۲۱۰ مصوبه عمرانی و اختصاص ۲۰ هزارمیلیارد تومان اعتبارات برای استان اصفهان داشت که یک دهم  این مبلغ برای منطقه کاشان است.

وی با اشاره به دیدار خود با نماینده رئیس جمهور در کاشان، آران و بیدگل و نطنز و درخواست‌های مردم این شهرستان ها، گفت: امیرمومنان (ع) در نامه ۵۳ نهج البلاغه می‌فرماید، خدا را برای طبقه پایین جامعه در نظر داشته باشید؛ حقوق بگیر‌های نجومی مشکلی ندارند، اما حداقل بگیر‌ها در تامین مخارج خانواده خود مشکل دارند و باید به فکرآن‌ها بود و مشکل آن‌ها را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه درخواست‌های مردم منطقه کاشان را هر کجا نیاز بوده اعلام کرده و اعلام خواهم کرد، اظهارداشت: توجه دولت سیزدهم به طبقه پایین جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به ۲۳ ذی القعده روز مخصوص زیارت امام رضا (ع) اشاره کرد و با بیان اینکه زیارت امام مقدمه شفاعت از آن‌ها است، افزود: افرادی که توان مالی برای زیارت امام رضا (ع) و عتبات عالیات دارند به زیارت بروند تا مشمول شفاعت آن‌ها باشند.
برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
آخــرین خبــرها
امام جمعه کاشان : با تمام وجود بندگی خدا را انجام دهیم امام جمعه کاشان : معارف دینی مانند حیا را با زیبایی به نسل نوجوان منتقل کنید امام جمعه کاشان : موفقیت های جمهوری اسلامی ایران ، بر اثر عمل به آموزه های قران در مکتب اهل بیت است امام جمعه کاشان : بالاترین افتخار برای نیروهای مسلح ، فرماندهی انان توسط نایب امام زمان است امام جمعه کاشان : باور کنیم که غرب در حال جنگ با فرهنگ اسلام است امام جمعه کاشان : قلب انسان با تعظیم و احترام خدا ، ائمه و لعن دشمنان امامان معصوم نورانی می شود
گزارش تصویری
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
عیادت از جناب آقای نعناکار  :
عیادت از جناب آقای نعناکار :
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی :  19 / 1/ 1403
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی : 19 / 1/ 1403
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر  -  شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان  -  گلزار شهدای دارالسلام  کاشان
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر - شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - گلزار شهدای دارالسلام کاشان
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -  سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان  : 21 /12 /1402
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان : 21 /12 /1402
نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان
نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان
مراسم ارتحال عالم متقی و خدوم ، حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (ره)  با حضور مردم ولایتمدار کاشان و سخنرانی حضرت آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری در مسجد میرعماد  : 19 / 12 / 1402
مراسم ارتحال عالم متقی و خدوم ، حضرت آیت‌الله امامی کاشانی (ره) با حضور مردم ولایتمدار کاشان و سخنرانی حضرت آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری در مسجد میرعماد : 19 / 12 / 1402
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود برخی‌ها تعیین قیمت سبد کالای منزل مردم را به انتخابات آمریکا گره زدند
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.