/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تاریخ ارسال:۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت
چاپ خبر
پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه کاشان در پی ارتحال پدر شهیدان دقیقی حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان در پی ارتحال پدر شهیدان دقیقی پیام تسلیتی صادر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان در پی ارتحال پدر شهیدان دقیقی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ابوی شهیدان والامقام «حمید، مجید و مجتبی» به لقاء الهی پیوست. حمید عزیز در چهارم دی ماه 1359 در آبادان به شهادت رسید و وصیت کرد در شیخان قم به خاک سپرده شود. مجید عزیز در دهم اسفند 1365 در عملیات کربلای پنج در شلمچه به فیض شهادت نائل شد و در دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد. مجتبی عزیز در بیستم فروردین 1366 در شلمچه شهید شد و تاکنون اثری از پیگر او یافت نشده است.
مادر این شهیدان خانم صالحی زارعی در 12 دی ماه 1396 به لقاء الهی پیوست. خداوند متعال مقام والدین و شهداء را همجواری با محمد و آل محمد صلی الله علیه و اله قرار دهد و به ما توفیق عمل به وظایف به ویژه وصایای شهدای عزیز بالاخص پیروی از ولایت فقیه که استمرار ولایت رسول الله صلی الله علیه و اله است عطا فرماید.
خداوند صبر و سکینه اش را بر همه خاندان به ویژه سردار عزیزمان حاج حسین دقیقی کاشانیان نازل فرماید.

سید سعید حسینی
۱۴۰۲/۲/۱۴



برچسب ها
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.