/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تاریخ خبر:۱۴۰۰ يکشنبه ۱۱ مهر
چاپ خبر
نماینده ولی فقیه در کاشان: وصیتنامه شهید سلیمانی منشور حرکت در مسیر ولایت است آیت الله سلیمانی وصیتنامه حاج قاسم منشورحرکت در مسیر ولایت دانست و گفت: جوانان ایران راه حاج قام سلیمانی راتا نابودی صهیونیسم جهانی ادامه خواهند داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در کنگره «شهود سلیمانی» که در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشد، با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود، گفت: شهید سلیمانی برای دفاع از اسلام و امت اسلامی در میدان مبارزه حضور داشت تا اینکه به مقام شهادت رسید.

وی برگزاری مراسم تکریم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان را قابل تقدیر و تجلیل دانست و افزود: وصیتنامه سردارحاج قاسم سلیمانی منشور حرکت در مسیر ولایت است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه جوانان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی نمی‌گذارند پرچم سردار دل‌ها بر زمین بماند و راه او را تا نابودی صهیونیسم جهانی ادامه خواهند داد.

همچنین سردار هادی مقدسی همرزم سردارشهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همه وجودش وقف اسلام و انقلاب و ولایت بود، گفت: حاج قاسم سلیمانی ذخیره الهی از دوران جنگ تحمیلی بود.

به گفته وی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای کشور اقدامات و پیروزی‌های بزرگی به ثمر رساند و راه او تا همیشه زنده خواهد بود.

رئیس دفتر بازرسی سپاه قدس گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در افکارعمومی دنیا به عنوان یک ژنرال نظامی استراتژیست و یک نظامی راهبردی شناخته شده بود.

سردار مقدسی به اقدامات ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی پس از انتصاب به فرماندهی نیروی قدس سپاه اشاره کرد و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهم و اساسی در عقب نشینی اسرائیل از خاک لبنان، پشتیبانی کامل از حزب الله، دفاع از حرم حضرت زینب(س)، سرکوب داعش و نجات کشور ازهجمه‌های متوالی آمریکا و اسرائیل و اندیشه‌های پلید آن‌ها داشت.

لازم به ذکر است، کنگره «شهود سلیمانی» با هدف ارج داشت دوباره فرماندهان و سرداران رشید دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس همراه با رونمایی از کتاب «شهود سلیمانی» و تجلیل ازهفت نفراز فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا درسالن غیات الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.
برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
گزارش تصویری
عیادت از جوان بستری در بیمارستان  ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء  جهت شفا  :
عیادت از جوان بستری در بیمارستان ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء جهت شفا :
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
عیادت از جناب آقای نعناکار  :
عیادت از جناب آقای نعناکار :
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی :  19 / 1/ 1403
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی : 19 / 1/ 1403
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر  -  شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان  -  گلزار شهدای دارالسلام  کاشان
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر - شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - گلزار شهدای دارالسلام کاشان
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -  سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان  : 21 /12 /1402
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان : 21 /12 /1402
نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان
نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود برخی‌ها تعیین قیمت سبد کالای منزل مردم را به انتخابات آمریکا گره زدند
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.