/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تاریخ خبر:۱۴۰۱ جمعه ۷ بهمن
چاپ خبر
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛ لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اساتید دانشگاه، معلمان و روحانیون/سپاه پاسداران بازوی مقتدر نظام است حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از سوی اساتید دانشگاه، معلمان و روحانیون تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک میلاد امام جواد (ع) به سالگرد آیت الله میرسیدعلی یثربی عالم برجسته منطقه کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: این عالم وارسته یکی از اساتید امام خمینی (ره) و استوانه تقوا و شخصیتی وارسته و متواضع بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اهانت به قرآن و رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد و افزود: اول بهمن ماه امسال رئیس حزب راست افراطی دانمارک مقابل سفارت ترکیه در این کشور در اقدامی هتاکانه قرآن را به آتش کشید.

به گفته وی در کنار این حادثه نشریه فرانسوی شارلی ابدو نیز کاریکاتور موهنی را علیه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام به تصویر کشید و همزمان اروپایی‌ها سپاه پاسداران مقتدر جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تاکید بر اینکه امروز نماد تفسیر اهل بیتی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید هستند، گفت: قرآن، مراجع و رهبری و سپاه مقتدر وجه جمع است و لشکر ابلیس و شیاطین جن و انس می‌دانند، قرآن با تفسیراهل بیتی(ع) به آن‌ها ضربه زده است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را بازوی مقتدر رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: شهیدان تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و شهید حسین همدانی و حاج قاسم از افتخارات ملت قهرمان ایران اسلامی و سپاه پاسداران ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: حاج قاسم فتنه داعش را که مدعی بودند ۳۰ سال نابود شدنی نبود تنها طی ۶ سال طومارش را در هم پیچید و نیروی مقتدر سپاه فتنه اخیر را که طراحی جامع و یک ضلع ۱۰گانه اش جمع آوری ۱۷ هزار نیرو در کردستان عراق بود در داخل خاک آن‌ها، نیست و نابود کرد.

به گفته وی ملت قهرمان ایران اسلامی همواره قدردان نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و هستند و خواهند بود و ملت ایران می‌داند سپاه برای حفظ امنیت کشور از جان خود گذشته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی حکم عید غدیر را دارد، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن نعمت ولایت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران از سوی اساتید دانشگاه، معلمان و روحانیون تأکید کرد و گفت: مردم کاشان همه ساله ۱۱ بهمن مضجع نورانی امام راحل و مرقد مطهر شهدای ۷۲ تن را با گلاب ناب کاشان عطرافشانی می‌کنند.

*** 

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به تحریم سپاه گفت: بازوی مقتدر نظام سپاه پاسداران است و ملت قدر سپاه را می‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به سالروز رحلت آیت‌الله میرسیدعلی یثربی، اظهار داشت: آیت‌الله نجفی از شاگردان این عالم بزرگ بود و به حال ایشان غبطه می‌خورد که خود شاگرد عالمان بزرگ بود.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه رجب افزود: رجب یکی از ماه‌های حرام است و هر ماه حرام یک فضیلت است و آنچه با این ماه همراه شده مراسم معنوی اعتکاف است و این ایام سنتی شده که به رویش‌های انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه تنها در کاشان 300 دانش‌آموز دختر و 300 دانش‌آموز پسر معتکف هستند، ابراز داشت: مراسم اعتکاف امروز در بیش از 80 کشور دنیا در حال برگزاری است و این نشان از صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورهای دنیا است.

وی ضمن اشاره به میلاد امام جواد(ع) و روایتی از آن حضرت در مورد اعتماد به خدا گفت: تشکیل حکومت اسلامی یکی از مصادیق امام جواد(ع) است که با توکل به خدای متعال این حکومت اسلامی تشکیل شد در حالی که هیچ کس فکر پیروزی انقلاب اسلامی را نداشت.

حسینی با بیان اینکه مردم کاشان این افتخار را دارند که علاوه بر جشن از 12 تا 22 بهمن، 11 بهمن نیز مراسمی داشتند، تصریح کرد: همه معلمان، صاحبان منبر و تریبون دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای عموم مردم تبیین کنند.

وی ضمن اشاره به اهانت به مقدسات و عالمان دینی تاکید کرد: در اقدامات خصمانه دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد تحریم قرار دادند؛ از زمان ملبس شدن تا به امروز هیچ کس مرا بدون لباس روحانیت ندیده، اما امروز لباس روحانیت را به تن نکرده و لباس مقدس سپاه را پوشیدم.

امام جمعه کاشان افزود:‌ یک بازوی قوی رهبر‌ معظم انقلاب اسلامی و این نظام مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است به نحوی که برخی پاسداران سردار همدانی، سردار طهرانی‌مقدم، سردار سلیمانی و دیگر سرداران بود.

وی‌ با بیان‌ اینکه ملت بزرگ جمهوری اسلامی قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را می‌دانند، ابراز داشت: در دوران جنگ و امروز ملت ما می‌داند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای این ملت خود را نثار کرده است.

برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
گزارش تصویری
حضور نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان در مراسم سالگرد شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی در حرم فاطمه معصومه سلام الله علیها - 6 / 2 / 1403
حضور نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان در مراسم سالگرد شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی در حرم فاطمه معصومه سلام الله علیها - 6 / 2 / 1403
 حضور نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بر سر مزار آیت الله سلیمانی ( رحمة الله علیه ) نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کاشان
حضور نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بر سر مزار آیت الله سلیمانی ( رحمة الله علیه ) نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کاشان
 تصاویر حضور در دانشگاه کاشان : 4 / 2 / 1403
تصاویر حضور در دانشگاه کاشان : 4 / 2 / 1403
حضور در گلزار شهدای روستای مرق : 3 / 2 / 1403
حضور در گلزار شهدای روستای مرق : 3 / 2 / 1403
عیادت از جوان بستری در بیمارستان  ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء  جهت شفا  :
عیادت از جوان بستری در بیمارستان ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء جهت شفا :
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
عیادت از جناب آقای نعناکار  :
عیادت از جناب آقای نعناکار :
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی :  19 / 1/ 1403
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی : 19 / 1/ 1403
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر  -  شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان  -  گلزار شهدای دارالسلام  کاشان
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر - شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - گلزار شهدای دارالسلام کاشان
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -  سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود برخی‌ها تعیین قیمت سبد کالای منزل مردم را به انتخابات آمریکا گره زدند
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.