/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تاریخ خبر:۱۴۰۱ سه شنبه ۱۱ بهمن
چاپ خبر
امام جمعه کاشان : امام جماعت، بسیج و کانون های فرهنگی مساجد‌ با هماهنگی و کمک به هم فعالیت فرهنگی را در محلات کاشان رونق ببخشند نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در مراسم معارفه ریاست اداره ارشاد با حضور مدیرکل ارشاد استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ایام ماه رجب اظهار داشت : در مدت یازده ماه که در کاشان هستم اقای دکتر نمکی فعالیت خوبی داشتند، ایشان فردی باسواد، دارای ایده و دارای فکر هستند و انشاء الله در سنگر خدمت رسانی دیگری از ایشان استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در مراسم  معارفه ریاست اداره ارشاد با حضور مدیرکل ارشاد استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ایام ماه رجب اظهار داشت : در مدت یازده ماه که در کاشان هستم اقای دکتر نمکی فعالیت خوبی داشتند، ایشان فردی باسواد، دارای ایده و دارای فکر هستند و انشاء الله در سنگر خدمت رسانی دیگری از ایشان استفاده شود.

امام جمعه کاشان ضمن خوشامدگویی به اقای ضابطی گفت : با ایشان در جلسات مشترک ا ان و بیدگل اشنا هستم، سابقه 27 سال خدمت در وزارت، و ادارات ارشاد کاشان، اران و بیدگل، گلپایگان و نطنز تجربه خوبی است.

وی در توصیه به اهداف و برنامه های ارشاد علاوه بر مواردی که اشاره شد گفت : برنامه و وظیفه خودم را در کاشان دو چیز قرار داده ام 1 _ تحقق دستور ولی امر،  بیانیه گام دوم 2 _ فرامین شش گانه حضرت اقا در حکم انتصاب به نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان خصوصا این فرمان که نوشته اند، از شما انتظار دارم با تمام توان در خدمت رفع نیازهای معنوی، فکری و اجتماعی مردم به ویژه جوانان عزیز باشید. و بخشی از این فرمان بر عهده اداره ارشاد است که با کمک باهم نسبت به ارتقا و اجرای این فرمان تلاش و برنامه ریزی نمائیم و معاونت فرهنگی دفتر هم گفته ام با دانشگاه های مختلف و فرهیختگان جهت ارائه راهکار جلسه داشته اند وعده ای را هم در قم با گفته ایم با حوزه مشورت نمایند و عده ای را هم در کاشان گفته ایم با غیر از حوزه و دانشگاه، با صاحب فکر و اندیشه همفکری کنند  

حجت الاسلام حسینی در رابطه با بیانیه گام دوم خاطر نشان نمود :دو توصیه، سبک زندگی دینی و اخلاق از هفت توصیه عنوان شده در بیانیه گام با اداره ارشاد بیشتر مربوط است. وظیفه ارشاد می خواهد فضایل اخلاقی را گسترش و رذایل اخلاقی را از بین ببرد و ابزارهای مختلف و بسیار تاثیرگذاری در این زمینه دارید. ساخت کلیپ هنرمندانه ی هنرمندان در رابطه با خانواده تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام ره که در قابلمه، فقط اب خالی ریخته و روی گاز گذاشته  و بچه ها منتظر پخت غذا هستند اما یکباره زنگ منزل به صدا در می اید و بسته معیشتی تحویل خانواده داده می شود این، بسیار انسان را تحت تاثیر قرار می دهد.

امام جمعه کاشان گفت : مقام معظم رهبری به اهل کاشان می گویند : به جوان کاشانی می گویم به مفاخر خودت افتخار کن، از ظرفیت نماز جمعه کاشان استفاده کنید. و یکبار هم تابلو مفاخر کاشان را در نمایشگاهی در مصلی نماز جمعه به نمایش گذاشتیم که استقبال خوبی هم شد. و شما هم می توانید یک نمایشگاه دائمی هر هفته برگزار کنید، یک هفته آثار مفاخر خوش نویسی، یک هفته آثار اهل ادب و شعرا، را برگزار کنید.

وی افزود : با نهادهای تربیتی خصوصا، آموزش و پرورش همفزایی و هماهنگی داشته باشید. دانشگاه را هم در نظر داشته باشید. و این جمله حضرت امام که فرمودند : هنر عبارتست از روح تعهد در جامعه را همیشه به عنوان یک سند بالادستی به یاد داشته باشید.

امام جمعه کاشان افزود : در کنار فعالیت های ایجابی، باید در.زمینه کارهای سلبی هم ورود نمود. تا از مفاسدی که به تعبیر مقام معظم رهبری ولنگاری فرهنگی هستند جلوگیری نمائیم

حجت الاسلام حسینی گفت : فرماندار محترم، یکی از مطالبی که مکرر از اداره ارشاد مطالبه می نمود، کنترل سایت ها و فضای مجازی است که اقای نمکی در این زمینه تلاش نمود و کار مثبتی انجام داد و ان اماده نمودن سایت فدک است که در رابطه با این سایت بسیار زحمت کشیده شده است. ضمنا از ظرفیت مساجد هم حداکثر استفاده را ببرید، 350 مسجد در کاشان وجود دارد. و باید مثلث، امام جماعت، بسیج و کانون های فرهنگی مساجد‌ با هماهنگی و کمک به هم فعالیت فرهنگی را در محلات کاشان رونق ببخشند

وی در پایان گفت : بخدا توکل کنید، اگر خداوند مجاهدت ببیند، قطعا شما را کمک می کند. ( وَٱلَّذِينَ جَٰهَدُواْ فِينَا لَنَهۡدِيَنَّهُمۡ سُبُلَنَاۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ لَمَعَ ٱلۡمُحۡسِنِينَ)

برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
گزارش تصویری
 تصاویر حضور در دانشگاه کاشان : 4 / 2 / 1403
تصاویر حضور در دانشگاه کاشان : 4 / 2 / 1403
حضور در گلزار شهدای روستای مرق : 3 / 2 / 1403
حضور در گلزار شهدای روستای مرق : 3 / 2 / 1403
عیادت از جوان بستری در بیمارستان  ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء  جهت شفا  :
عیادت از جوان بستری در بیمارستان ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء جهت شفا :
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
عیادت از جناب آقای نعناکار  :
عیادت از جناب آقای نعناکار :
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی :  19 / 1/ 1403
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی : 19 / 1/ 1403
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر  -  شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان  -  گلزار شهدای دارالسلام  کاشان
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر - شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - گلزار شهدای دارالسلام کاشان
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -  سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود برخی‌ها تعیین قیمت سبد کالای منزل مردم را به انتخابات آمریکا گره زدند
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.