/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تاریخ خبر:۱۳۹۹ يکشنبه ۱۳ مهر
چاپ خبر
نماینده ولی فقیه در کاشان: تفکر بسیجی تنها سرمایه نجات کشور است آیت الله سلیمانی مدیریت امروز کشور را مرهون نظام و تفکر بسیجی دانست و گفت: امروز تفکر بسیجی در مجموعه نیروی مقاومت بسیج سپاه، تنها سرمایه نجات کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش ظهر امروز در دیدار جداگانه با رییس و کارکنان پست کاشان و اعضای مجمع بسیج اندیشه ورز ماهر کاشان گفت: هیچکدام از کارگزاران نظام در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سابقه مدیریتی در سطح کلان کشور را نداشتند.

به گفته وی در ابتدای انقلاب اسلامی آن‌هایی که از قبل تجربه مدیریتی داشتند برای نظام مفید نبودند و آن‌هایی هم که برای نظام مفید بودند تجربه مدیریتی نداشتند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تجربه‌ای که در ادامه برای نظام مفید بود تجاربی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست آمده و به عنوان سرمایه‌های آینده نظام مطرح شدند.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: در نظام مدیریتی کشور فراز و فرود‌ها و آزمون و خطا‌های زیادی داشته ایم تا امروز که به یک تجربه مدیریتی قابل قبولی رسیده ایم.

وی مدیریت امروز کشور را مرهون نظام و تفکر بسیجی دانست و گفت: امروز تفکر بسیجی در مجموعه نیروی مقاومت بسیج سپاه، تنها سرمایه نجات کشور است.

به گفته وی سمبل بسیج چفیه‌ای است که بر دوش رهبر معظم انقلاب اسلامی است که دلدادگان به این تفکر خواستار این چفیه به عنوان تبرک هستند و امروز این تفکر فراگیر همه اصناف و اقشار را در بر گرفته است.

وی ادامه داد: نخبگان تفکر بسیجی در کاشان باید موضوعات کلیدی و اولویت دار شهرستان را استخراج و در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه نظام نوپای انقلاب اسلامی به برکت اندیشه امام و حمایت مردم به پیروزی رسید، گفت: سرمایه انسانی با تجربه و متخصص بزرگترین سرمایه انسانی جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله سلیمانی همچنین در دیدار رییس و کارکنان پست کاشان ابراز کرد: رشد و بالندگی و ارتقاء خدمات مراکز خدماتی از جمله پست به اندازه‌ای باشد که مردم برای انجام کار‌های روزمره نیاز به تردد برای انجام خدمات حضوری نداشته باشند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در کاشان از پست به عنوان مطمئن‌ترین و سریع‌ترین سازمان خدماتی به مردم نام برد و گفت: فرهنگ پست در جامعه امروز باید تبیین شود.

آیت الله سلیمانی بر تبیین جایگاه سازمان خدماتی پست در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: نقش تشکیلات بی ادعای پست باید به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه هر واحد مسکونی دارای انواع کد‌های سازمان‌های خدمات شهری آب و برق و تلفن و گاز، است، ابراز داشت: برای چابکی امور، سازمان‌های خدمات شهری با برون سپاری خدمات خود به پست در قالب یک واحد مطمئن خدمات دهی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز کرد: با برون سپاری فعالیت‌های سازمان‌های متعدد خدماتی به پست ضمن سرعت در کار‌ها صرفه جویی در امور این سازمان‌ها را نیز به همراه خواهد داشت.

آیت الله عباسعلی سلیمانی
آیت الله سلیمانی به لزوم ارائه خدمات سازمان‌های خدمات شهری در قالب خدمات پستی اشاره کرد و گفت: پست مطمئن‌ترین و سریعترین سازمان خدماتی است.
برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
آخــرین خبــرها
امام جمعه کاشان : امر به معروف ، حرم ائمه و حجاب ، نمونه ای از نمادهای قدرت در جامعه می باشند امام جمعه کاشان : مساجد و حرم ها ، پایگاه های ایمانند امام جمعه کاشان : فرقه سازی یکی از نقشه های دشمن برای تضعیف اسلام بود امام جمعه کاشان : هدف کلان استکبار مبارزه با اسلام و از بین بردن نمادها و هویت اسلامی است امام جمعه کاشان : با تمام وجود بندگی خدا را انجام دهیم امام جمعه کاشان : معارف دینی مانند حیا را با زیبایی به نسل نوجوان منتقل کنید
گزارش تصویری
عیادت از جوان بستری در بیمارستان  ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء  جهت شفا  :
عیادت از جوان بستری در بیمارستان ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء جهت شفا :
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
عیادت از جناب آقای نعناکار  :
عیادت از جناب آقای نعناکار :
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی :  19 / 1/ 1403
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی : 19 / 1/ 1403
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر  -  شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان  -  گلزار شهدای دارالسلام  کاشان
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر - شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - گلزار شهدای دارالسلام کاشان
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -  سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان  : 21 /12 /1402
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان : 21 /12 /1402
نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان
نخستین یادواره سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود برخی‌ها تعیین قیمت سبد کالای منزل مردم را به انتخابات آمریکا گره زدند
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.