/
صفحه اصلی
/
خبرخوان
/
ارتباط با ما
/
¤ ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
تاریخ خبر:۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ دي
چاپ خبر
نماینده ولی فقیه در کاشان: ایجاد تحول فرهنگی در جامعه نیازمند مشارکت جدی همه مردم است آیت الله سلیمانی به لزوم تحول فرهنگی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: ایجاد تحول فرهنگی در جامعه نیازمند مشارکت جدی همه مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم تکریم حجت الاسلام گلستانه مسؤول سابق ستاد اقامه نماز کاشان و معارفه حمیدرضا تفویضی با اشاره به فاصله گرفتن جامعه از سبک و سیاق زندگی اسلامی، گفت: رهبرمعظم انقلاب در سفر به بجنورد حدود ۲۰ مصداق از تفاوت‌های زندگی امروزجامعه با سبک زندگی اسلامی را برشمرد.

وی تفاوت‌های سبک زندگی امروز جامعه را نیازمند توجه و رویکرد جدی به سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: تغییر سبک زندگی در جامعه اسلامی سبب شده است تا حتی نسبت به نصب تصاویر در مسجد بی تفاوت باشیم.

به گفته وی نصب تصاویر در مساجد بیانگر نیازمند تحول بنیادی فرهنگی و یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب نیازمند تبیین سبک زندگی اسلامی است.

آیت الله سلیمانی درادامه سبک معماری درجامعه اسلامی را نیز نیازمند تحول اساسی دانست و با اشاره به اینکه در معماری اسلامی آشپزخانه محیطی بسته و محل امن نوامیس است، گفت: فرهنگ معماری امروز در جامعه اسلامی به گونه‌ای دچار تحول شده است که اگر خانه‌ای آشپزخانه اوپن نداشته باشد خریداری برایش وجود ندارد.

به گفته وی تقلید از فرهنگ بیگانه در معماری اسلامی خانه و تبعیت از فرهنگ اجنبی سبک زندگی اسلامی را تحت تأثیر قرار داده است و جامعه اسلامی را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرده است.

آیت الله سلیمانی به لزوم تحول فرهنگی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز فرهنگ تغذیه، خواب، مراوده و خانواده نیازمند تحول اساسی است و این درحالی است که امروز همه تا پاسی از نیمه شب گذشته در فضای مجازی سرگرم هستند.

نماینده ولی فقیه کاشان با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی در همان ابتدای مسائل فرهنگی با مشکلات زیادی روبرو است، افزود: ایجاد تحول فرهنگی در جامعه نیازمند مشارکت جدی همه مردم است.
برچسب ها
نظر خود را ارسال نمایید.
دنبال کنید...
آخــرین خبــرها
امام جمعه کاشان : عزت و قدرت نظام اسلامی ، بر اثر استقامت ، جانبازان و ازادگان و به برکت خون شهدا می باشد امام جمعه کاشان : بیکاری و زیاد خوابیدن در اسلام مذمت شده است امام جمعه کاشان : پیامبر ص و امامان معلمان قران هستند امام جمعه کاشان : یکی از روش های دریافت صلوات الهی ، صبر است امام جمعه کاشان : کسب مهربانی ویژه خداوند ، با انجام واجبات و ترک محرمات امام جمعه کاشان : اعتقاد به شاهد بودن خداوند و یاداوری مصائب اهل بیت ، تسکین دهنده مصیبت است
گزارش تصویری
حضور در گلزار شهدای روستای مرق : 3 / 2 / 1403
حضور در گلزار شهدای روستای مرق : 3 / 2 / 1403
عیادت از جوان بستری در بیمارستان  ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء  جهت شفا  :
عیادت از جوان بستری در بیمارستان ، بخش مراقبت های ویژه و قرائت حدیث کساء جهت شفا :
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
تصاویر : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
مراسم یادمان شهدای طوفان الاحرار
عیادت از جناب آقای نعناکار  :
عیادت از جناب آقای نعناکار :
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی :  19 / 1/ 1403
تصاویر بازدید از باشگاه بدن سازی : 19 / 1/ 1403
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
تصاویر دیدار مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
بازدید از مسجد آقا بزرگ :
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر  -  شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان  -  گلزار شهدای دارالسلام  کاشان
تصاویر : حضور در مراسم احیای شب‌های قدر - شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان - گلزار شهدای دارالسلام کاشان
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -  سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
مراسم احیای شبهای قدر : شب نوزدهم ماه مبارک رمضان - سالن شهدای بسیج - امام زاده هاشم ، آران و بیدگل
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
دیدار نوروزی مدیران ادارات با نماینده ولی فقیه در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
هیجدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید مهدی یثربی در کاشان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
نشست منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با مدیران استان اصفهان
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان  : 21 /12 /1402
یادواره شهدای صبر و استقامت به یاد ۱۸ تن از جانبازان ۷۰ درصد شهید کاشان شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، جانبازان، ایثارگران، مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان : 21 /12 /1402
پربازدیدترین خبرها
«خبر خوب» رویکرد امیدآفرینی است که خبرگزاری فارس آغاز کرده است حرکت در مسیر ولایت الهیه و تبلیغ غدیر بزرگترین امر به معروف می باشد علاوه بر تبلیغ لسانی، مردم را با غیر زبان به کار خیر دعوت کنیم خدمت به زائران امام حسین توفیق الهی است بازدید حضرت آیت الله سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان از بخش های مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان نقش رسانه در پیشرفت و تحول جامعه نماینده مقام معظم رهبری درگذشت حجت‌الاسلام روح‌ الله حسینیان را تسلیت گفت. انتصاب نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان چشم‌انداز فرهنگی ۲۰ ساله کاشان توسط مسئولان شهر ارائه شود برخی‌ها تعیین قیمت سبد کالای منزل مردم را به انتخابات آمریکا گره زدند
کاشان - خیابان شهید بهشتی - کوچه جمال آباد - دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان - کدپستی: ۸۷۱۴۶۷۸۳۸۹
تلفن: ۵۵۷۸۱۸۱ - ۵۵۷۸۸۸۸ - ۵۵۷۲۲۴۴ (۰۳۱)
نمابر: ۵۵۷۸۱۸۲ (۰۳۱)
© کلیه حقوق مادی و معنوی برای پایگاه اطلاع رسانی سفیر ولایت محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.